pondělí 28. září 2015

28.9.2015


Tak dneska mě ani pořádně neprobudila Lucka, když odcházela, spala jsem jak dřevo. Vstávali jsme před 9, teda já před 9, protože mi trvá dýl, než se vyprdelím a Adama jsem budila asi kolem 9. Zaskočili jsme na snídani, která teda nic moc, v ostatních hotelech bývala lepší, ale dali jsme si toasty s marmeládou a trochu džusu, lepší než drátem do oka :D

Pak už jsme vyrazili konečně do města. Říkali jsme si, že by nebylo marné vidět z Miami víc než jen pláž, bary a přístav a nakonec se ukázalo, že to bylo dobré rozhodnutí. Město super, zase úplně jiná atmosféra, než v těch ostatních. Každopádně hezky čisté, pár mrakodrapů, ale ne zase tak moc. Mrkli jsme se na stadion basketbalu, kam jsme chtěli zajít i na zápas, ale zrovna jak naschvál hrajou teď v NY a až my budeme v NY, oni hrají v Miami… to je pech no :( Ale stadion mají hezký, i když jsme o očíhli jen zvenku a nakoukli do obchodu se suvenýry.

Pak už jsme jen tak bloumali městem, zašli jsme trochu do centra, odtud jsme se pak vraceli kolem řeky… prostě detaily vypisovat asi nebudu, nenavštívili jsme nic extra známého, ale prostě se jen procházeli a nasávali atmosféru. Na řece byla spousta zvedacích mostů, v některých místech i dost bordelu, což mě dost překvapilo, ale jinak všechno krásný. Do jednoho nákupního centra jsme si pak skočili na večeři, komplet jídlo za 9 dolarů, paráda a taky ňamina… i když já velký jedlík jsem si nesla zase půlku domů v krabičce. Pak už jsme jen chytli autobus zpátky na South Beach, chvilku jsme se poflakovali na hotelu, teda spíš polehávali a napůl spali :D a pak už jsme se naposledy přesunuli na pláž. Pochytat poslední bronz a užít si moře, protože v NY na koupání asi počasí zrovna nebude. Spíš naopak… asi si budu muset pořídit zimní bundu, jak to tak vidím, protože v těch mých slabých svetřících to tam asi nevydržím.

K večeři jsme dojeli moje zbytky z indické restaurace a ze dneška. Na pokoji máme mikrovlnku, takže jsme si to mohli i ohřát. No a teď už se chystáme zase někam sednout na chvilku, co jiného tady taky dělat po večerech. Zítra vstávám relativně brzo, teda na mě brzo, protože v 11 letím do NY. Adam tu ještě zůstává o dva dny déle, protože mají nějaký sraz s plavčíky z pláže, takže za mnou dorazí až 30. září. Tak jsem si zatím domluvila sraz s jednou holčinou v NY, že spolu něco podnikneme, ať tam nejsem sama ten den a půl. Trochu jsem se bála, jak to udělám s kufry, protože jsem si koupila ten druhý carry-on a Adam letí s nízkonákladovou společností, takže ho nemá zdarma, tak jako já. Ale nakonec to vyšlo perfektně. Sbalila jsem téměř veškeré oblečení a těžké věci do jedno carry-onu a ten druhý sbalila do klasického zavazadla. Sice jsem to musela asi 10krát přeskládávat, ale nakonec jsem se do těch 23 kg vešla… jak by taky ne, když tam mám jen flašku rumu, kosmetiku atd., prostě věci, které v carry-on nesmí být, Sice je ten malej chudáček nacpanej až k praskutí, zapnout jsem ho musela s Adamovou pomocí, ale zadařilo se. Hlavní je, že nebudu po NY cestovat se 3 kufry, protože 3 ruce fakt nemám :D Oni budou stačit dva, batoh a kabelka, i tak si asi užiju trochu posilování. Takže prozatím se loučím, ozvu se zítra už z NY, pá.





 
Poznáváte? Napovím... Forest Gump.




Zvláštní socha, která byla vybalancovaná na tenkém laně a nic jí nedrželo, koukali jsme na to, jak z jara :D
 




 

Žádné komentáře:

Okomentovat