pátek 18. září 2015

14.9.2015


Tak dneska jsme zajeli na snídani do jednoho podniku, co jsem našla na netu a hlavně byl nejblíž. Zvenčí to vypadalo všelijak, ale nakonec uvnitř docela útulný a líbilo se mi tam. Pracovala tam taková starší Korejka, měli tam fakt výběr a dobré ceny. Ale vajíček a slaniny mám dost za celý léto, kdy jsem si je připravovala k snídani docela často, takže jsem si dala palačinky. Byly takové jinačí, než máme u nás, respektive než děláme doma. Těsto bylo silnější, byly trochu nasládlé, ale s marmeládou a javorovým sirupem super. Aspoň jsem konečně ochutnala ten slavný javorový sirup, i když teda za mě stejně vedla marmeláda.

Po snídani jsme ještě zajeli do banky, kde jsem chtěla vyřešit svoje chybějící peníze, protože se pořád neobjevily na účtu. „Velice ochotná“ paní mi akorát dala telefon, ať si zavolám na zákaznický servis a když jsem jí vysvětlovala, že přesně to jsem zkoušela, ale nechce i to vzít SSN number, které jsem si zakládala až po založení účtu, takže ho nejspíš ani nemají. No aspoň mi poradila, že mám zadat případně čtyři nuly a mělo by mě to pustit. Cestou do Universal Studios Hollywood jsem tam zkoušela volat, nějak se mi podařilo dostat se přes automat do bodu, kde mě chtějí přepojit na někoho živého, ale asi po třičtvrtě hodině, kdy mi to pořád hlásilo, že mám vydržet, že mě přepojí, jsem to vzdala. Potřebovala jsem baterku v mobilu na focení. Naplánovala jsem si, že tam zkusím zavolat večer nebo v noci, kdy by ta linka nemusela být tak moc vytížená.

Adam nás vyhodil u parkoviště a jel zase zpátky. Už totiž tenhle park navštívil dřív, takže ho to znovu nelákalo, což chápu… i když zpětně, já bych šla klidně znovu… ale to předbíhám :) Nějak jsme přes parkoviště došli ke vstupu, koupili jsme si vstupenky u samoobslužného automatu na karty, což bylo super, protože jsme nemuseli stát frontu a vyrazili jsme do parku. Na první pohled mě to fakt ohromilo, je to tam všechno takové barevné, všude obchůdky se suvenýry (který jsem si mimochodem nekoupila ani jeden, taková jsem dobrá… respektive chtěla jsem na konci a pak nezbyl čas, takže tím líp pro mě - a hlavně jsem na účtu měla asi 30 dolarů, takže to taky není na žádné velké nákupy). Na začátku byly většinou obchody se suvenýry, dalo se tam vyfotit s Frankensteinem, Spongebobem a různýma dalšíma postavičkama. Chtěli jsme to vzít postupně a zajít na vodní show, ale začínala až za hodinu, takže jsme vzali další atrakci v řadě. Byla zaměřená na Shreka. Nejdřív jsme stáli namačkaní v takové místnosti, kde bylo něco jako úvod, to se objevovalo u všech atrakcí. Uvedli nás do děje, byl tam skoro živý oslík, bylo to fajn. Pak nás pustili do sálu, kde se promítal film. Bylo to ve 4D a pro mě teda fakt zážitek. Cákala na nás voda, když se tam objevili pavouci, začali nás šimrat pod nohama taky, což teda pro mě byl trochu šok, ale jinak fakt pěkný. Hýbaly se s námi sedačky, když tam byl nějaký pohyb a tak, takže fakt super.

Dál jsme šli do části Simpsonových, kde jsem byla teda totálně u vytržení, protože tam bylo všechno ze seriálu - Krusty burger, hospoda u Vočka, Krustyland, atd. Vyfotila jsem se s Marge a Lisou, jen škoda že jsme nepotkali i Barta a hlavně Homera, s tím by ta fotka taky stála za to. No a šli jsme dovnitř na atrakci. Je super, že všude, kde se čeká ve frontě, pouští různá videa z toho filmu nebo seriálu, dokonce i instruktáž jak se chovat na atrakci mají laděnou ve stylu filmu. Třeba tady zrovna to předváděli Itchi a Skratchi a dovedete si asi představit, v jakém duchu to bylo, prostě pecka. Atrakce spočívala v tom, že jsme si sedli do vozítka, které vypadalo jako jedna část horské dráhy a jeli jsme na virtuální prohlídku Springfieldu. Bylo to samozřejmě ve 3D a fakt perfektní iluze, když jsme padali dolů nebo zatáčeli, tak jsem měla tendenci vážně očekávat ten náraz a naklánět se na stranu a tak. Ten vozík se s námi houpal, otáček a všechno, takže iluze dokonalá.

Potom jsme se rozhodli zajít na projížďku filmovými studii, která byla poslední ve 4, tak jsme to chtěli stihnout co nejdřív. Prakticky nás naložili na takový autobusy bez oken a provezli mezi studii, viděli jsme různé kulisy domů, jako New York, město ze Zoufalých manželek a tak. Byli jsme i v tunelu, kde jsme prožili 4D show na témata filmu Rychle a zběsile nebo nám třeba ukázali tunel, který vypadá jako metro. Propadla se tam podlaha, spadnul kamion, začala ho zaplavovat voda nebo hořel a všechno to bylo fakt dost realistický. Viděli jsme trosky letadla z filmu Válka světů, které jsou udělané z opravdového letadla, dům z hororu, ze kterého vylezl vrah s nožem a zamířil zrovna přímo na mě :D, žraloky z Čelistí a spoustu dalších věcí. Bylo vážně zajímavé podívat se, jak to tam všechno funguje. Celebritu jsme žádnou nepotkali, akorát jednu ženskou, co by mohla být slavná, protože tam šla načesaná, vyfiknutá a všichni po ní koukali a fotili si jí, ale my jí neznali. Ale nevadí, i tak to byl super zážitek.

Další atrakce byla ve stylu Mumie, to byla klasická horská dráha, ale s různými strašidly kolem a tak, chvíli jsme jeli i pozadu… ale nějak úplně hrozně nás nenadchla. Pak jsme vyrazili na Jurský park, na který jsem se fakt těšila, a asi to byla chyba. Docela dlouhá řada tam byla, což by se dalo přežít, ale horší bylo to, co přišlo pak… usadili nás přímo na začátek toho člunu, takže jsem si říkala super, budeme mít dobrý výhled. Trochu mě vyděsilo, když jsem viděla, kolik je všude po dně a na sedačkách nacákané vody. Každopádně jsme vyrazili… kolem samozřejmě příroda, z té občas vyskočil nějaký dinosaurus a tak, sem tam na nás někde vystříkla voda. Nakonec jsme projížděli nějakým jakoby skladištěm hodně nahoru, kde nás málem sežral tyranosaurus a odtud jsme jeli šupem dolů, projeli vodopádem a dole vjeli do hlubší vody, takže nás to totálně ohodilo všechny a byli jsme durch :D Vědět to, tak se ráno nemaluju no… :D Takže jsem si umyla ten nový obličej totálně. Horší bylo, že pak jsme šli na Transformery, kde fronta vedla jakoby do podzemí a byla tam strašná zima, takže jsme fakt dost vymrzli. I když jsem ten film neviděla (vím, prej jsem ostuda - pokusím se doplnit si vzdělání), dost se mi to líbilo. Seděli jsme prostě ve vozíku a byli uprostřed války mezi těmi transformery. Bylo to samozřejmě ve 3D a občas fakt strašidelný, takže nakonec jsem byla ráda, že jsem sem šla.

Když jsme skončili, měli jsme jen 10 minut na přesun na show vizuálních efektů. Když jsme přišli, už byl nějaký úvod, jako jak se to dělá, aby to vypadalo, že se uřezává ruka a tak, samý zajímavý věci. Pak jsme viděli spoustu technik, jaké se používají. Třeba oblek, kterým se přenese pohyb na nějakou postavičku a tak. Protože jsme byli fakt hodně hladoví, tak jsme si zaskočili na jídlo… a kam jinam, než do Krusty burgeru, že? :) Nechala jsem tam asi 18 dolarů za obří dvojitý burger, který jsem sotva dojedla, za hranolky, které jsem nedojedla :D a pití, takže cenově to nebylo nic tak hrozného.

Pak už jsme spěchali zpátky k vodní show, která měla být už předposlední tenhle den. Protože jsme byli poučení z Jurského parku, sedli jsme si mimo zónu dostřiku a udělali jsme dobře. Ty přední řady občas dostávali fakt sprchu, když kolem projel vodní skútr nebo tak. Celá show byla ve stylu filmu Vodní svět, nebo jak se to jmenuje… s Kevinem Costnerem. Děj filmu si nepamatuju, ale v té show šlo prakticky o to, že bojovali o jednu holku, byla tam spousta vodních efektů, ohňových efektů, výbuchů a tak, takže fakt super, moc se mi to líbilo.

No a nakonec jsme museli zajít na Mimoně, protože na ty jsem se těšila fakt nejvíc. Bylo psáno, že fronta bude asi 25 minut, takže jsme to měli stíhat parádně, dostat se pak na smluvené místo, kde jsme měli sraz v 6 s Adamem. No ale jak to tak už bývá, tak teorie bývá jiná než praxe a ta fronta šla hrozně pomalu, takže v 6 jsme teprve byli u konce fronty. Pak ještě měli nějaké technické problémy, takže než jsme se dostali pryč ze show, tak bylo po čtvrt na 7. Tak jsme jen doufali, že Adam se dostane někde na net a budeme se s ním moct domluvit, kde sejdeme. Nakonec jsme tam lítali sem ta po parkoviště a nemohli přijít na to, kudy se dostat na to domluvené místo. Dorazili jsme až k hotelu Hilton, což byl takový docela dobrý orientační bod, takže nás nakonec vyzvedl tam. Divím se, že nás nezabil, za to, že jsme se tam takhle naháněli. Ale jinak show byla super, bylo to jakoby projížďka dílnou Mimoňů a zároveň jako nábor nových uchazečů. Nakonec nás měli přeměnit na Mimoně, ale něco selhalo, a tak jsme šli pryč stejně obyčejní, jak jsme přišli. Ale prostě tyhle postavičky miluju, jsou strašně sladký. Předtím jsem se fotila s Mimoněm u vchodu a když jsem ho chtěla pohladit, tak mě ostraha okřikla, že nesahat…. takže nic no…. to ještě neví, že jsem mu chtěla dát pusu… tak hold příště :D

Když jsme se úspěšně našli, tak jsme zajeli ještě na procházku po pláží. Už byl večer, tak jsme se jen chvíli procházeli a pak jsme chtěli zajít na drink někam. Náhoda jako blázen byla, že jsme tam potkali další partů cestovatelů a to zrovna tu, se kterou jsme měli původně jet. No tak si šli s námi sednout do jednoho podniku, dali jsme si všichni jeden drink a frčeli jsme domů. Naplánovali jsme si, že bychom ráno před odjezdem mohli ještě zajít na pláž a dát koupačku, což by mohlo být super, až na to, že ráno pršelo, ale o tom zase až příště ;)

Před a natěšení :)


 
Část The Simpsons - pro mě top :)







 
Oběd v Krusty burgeru


 
Okružní jízda kolem přímo kolem studií
 
VIP vozový park
 



 
Jurský park

 
Westernové město





Čtvrť zoufalých manželek



 
Dům z hororu, jen už nevím z jakého - ale vyběhl odtud muž s nožem a namířil si to přímo na mě, takže pro mě fakt zážitek :D

 
Trosky skutečného letadla - použité třeba ve filmu Válka světů



 
Já a můj tým :)

 
Další atrakce - Mumie

 
A moji další favoriti - sladký mimoňové




Klapka a jedem :)



 

Žádné komentáře:

Okomentovat