sobota 5. září 2015

31.8.2015


Ráno jsme si totiž trochu přivstala a konečně jsem se dokopala zajít do office udělat si pojištění a zařídit ESTU. Pojištění se mi podařilo, ale stránky ESTY byly nějak zablokované, takže s tím jsem nepohnula. No ale aspoň jsem si udělala po dlouhé době zase pořádnou snídani - slaninku, míchaná vajíčka a toustíky, prostě ňamina :) Alespoň ale mám pojištění - nechala jsem se ještě připojistit na cestování letadlem, kdyby mi náhodou uletěl let a tak podobně. Snad nebude potřeba, ale štěstí přeje připraveným, že. Zítra budu muset vstávat znovu, abych vyřídila ten zbytek. Ještě ESTA, udělat check-in na loď a bude konečně klid s organizací. Pak budu moct začít pomalu balit asi. Jak se znám, tak je to na dýl u mě :D

Jinak dneska poprvé na malém bazénu. Modlím se, abych těch 8 dnů uteklo co nejrychleji. Ráno jsem vyzvedla Krystiána, který se mnou dnes pracoval, na velkém bazénu a spolu jsme jeli na malý. Nakonec to nebylo tak hrozné, bazén relativně čistý, ale vzhledem k tomu, že ráno začalo pršet nebo spíš mrholit, tak se nám ani nechtělo čistit skimry atd. a jen jsme zalezli do lifeguardroomu. Ráno to vypadalo na fakt hezký den, tím myslím hezký pro nás (déšť, zataženo), ale nakonec se to vybralo přes den. Ale i tak jsme měli dohromady lidi asi hodinu za celý den, prostě pohodička. První den na malém jsem si teda fakt užila. Pokecali jsme s Krystiánem, chvíli jsem si četla a tak, prostě klasika. Ještě vyspat kdybych se měla kdy a bylo by to úplně nejlepší :D Orsi psala, že udělali scénu ráno a přestěhovali je někam jinam. Rob, to je viceprezident společnosti, se tam byl podívat a prý byl z toho úplně mimo, když viděl ten bordel tam. No tak uvidíme, psali jsme mu, že s těma holkama fakt bydlet nebudeme. Docela si tu samotu tady užívám, tak bych docela brala, kdyby to tak už zůstalo do konce.

Zítra budu pracovat s jeho spolubydlícím, taky Čech, takže super. Už jsem nějak unavená domlouvat se s někým v angličtině :D Už se těším domů :D

Žádné komentáře:

Okomentovat