neděle 27. září 2015

26.9.2015


Ráno jsme připluli do přístavu asi kolem 8. Kufry jsme si nechali odbavit už večer, teda odbavit… prostě jsme je nechali za dveřmi a oni nám je odvozili a čekali pak na nás v přístavu. Ráno jsme se nějak nehonili, dali jsme si ještě snídani - v mém případě trochu ovoce a džusu, prostě se asi ráno snídat fakt nenaučím. Vrátili jsme se pro kufry do pokoje a šli jsme si vystát frontu na vylodění. Jen nám odpípli kartu, vyzvedli jsme si kufry a prošli imigračním, kde jsme odevzdali vyplněný formulář, ukázali ESTU a bylo hotovo. Asi jsme měli štěstí, protože potom zpětně jsem se dozvěděla, že některé lidi tam docela dusili, respektive některé Čechy. Hold, kdo umí, umí… Hned v přístavu jsme si vzali taxíka na hotel. Nakonec to nebylo ani tak drahé vzhledem k tomu, že máme bydlení na South Beach, což je hned u přístavu. Dokonce jsem zjistila, že fotky, které jsem fotila z lodi s pláží, jsou přímo s naší pláží. Takže jsem to odhadla dobře, když jsem říkala, že tam někde budeme bydlet. No zaplatili jsme za taxík asi 25 dolarů, hodili si kufry na recepci a šli se projít. Check-in do hotelu byl totiž ofiko až od 3 odpoledne, i když nám bylo slíbeno, že to nejspíš bude už dřív. První plán byl jít na pláž, ale protože jsme s Luckou měly obě ručníky i plavky zahrabané někde v kufru, šli jsme se nakonec jen projít.

Město mě fakt nadchlo, má to tu své kouzlo. Všude jsou mladí lidé, každý tu běhá, jezdí na bruslích, sportuje a tak, sice teda nic pro mě, ale aspoň je na co koukat ;) Nakonec jsme došli až k takovému parčíku, kde jsme se vykydli na trávu a spali (Adam), četli si (já) a okukovali chlapi (Lucka). Tam jsme strávili asi dvě hodinky, pak se zastavili do banky ještě vybrat nějaké peníze a zamířili zpátky do hotelu. Už v půl 1 měli náš pokoj připravený. Odtáhli jsme si kufry na pokoj, něco málo vybalili a hned na sebe hodili plavky a vyrazili jsme na pláž. Už jsme jí okukovali ráno a vypadala fakt lákavě. Sice bylo dost pod mrakem a vypadalo to, že asi každou chvíli přijde bouřka, ale nakonec se to vybralo a bylo hezky. Mimochodem náš hotel nabízí super věc, půjčení ručníků na pláž, takže jsem se s tím svým plážovým (co jsem šlohla na bazénu) nemusela tahat celé cestování. Takže dobré vědět no :D Pak už jsme byli celý den jen na pláži.

Na oběd jsme zašli do indické restaurace (miluju tohle jídlo, pokud mi teda nevypaluje chuťové buňky) a na večeři do italské, kde jsem si dala těstoviny s kuřecím masem a byla to fakt ňamina. Večer jsme zlikvidovali druhou lahev z Portorika, dali si večerní koupání a tak.

Město večer fakt žije. Jsem jen o jeden blok vedle Oceans Drive, což je místo vyhlášené nočním životem, takže to tu fakt jede večer. Jelikož zásoby peněz se povážlivě tenčí, tak jsem ani nenavrhovala zajít někam na drink, musím šetřit na poslední suvenýry a tak. Hold asi domů přijedu s holou prdelí (pardon), ale zase s hromadou zážitků a to za to stojí. Stejně se mi nesnilo o tom, že bych si toho tolik nakoupila, poplatila si cestování na celý měsíc a tak. Takže ničeho nelituju.

Jinak fotky zatím žádné nejsou, nějak jsem poslední dny zapomněla fotit, ale pokusím se to co nejdřív napravit, slibuju. Myslím, že celkově jsem k posledním příspěvkům nandala tolik fotek (těžko vybrat, tak jsem to tam prala ve větším množství), že budete rádi, že si ode mě trochu odpočinete ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat