sobota 5. září 2015

4.9.2015


Dneska zase s Halynou (to je ta Ukrajinka) na malém bazénu. Ráno o5 nikde nikdo, takže jsem všechno připravila sama a čekala. Katya mi psala, abych vyřídila tomu, kdo se mnou pracuje, aby udělal clock in, ale to by na bazénu musel někdo bejt že… no dorazila chvilku po půl 11, ta druhá na velký bazén ve třičtvrtě… tomu říkám docházka do práce. No každopádně už mě začíná trochu štvát, měly jsme lidi v babypoolu a ona se tam klidně vyvalila do vody strčila si do uší sluchátka a musela jsem jí jít vyhodit, když se chtěli přesunout do velkého bazénu, protože je vůbec nevnímala. No ale zůstali tam asi 10 minut a pak jsme je museli vyhodit, protože začalo nehorázně hřmít, docela jsem se bála, byly to fakt rány. No nakonec nás to tak nějak obešlo, ale hřmělo asi 2 hodiny, pak pršelo, takže už nikdo nepřišel. Až večer jsme měli pár lidí asi hodinu. Ona prospala skoro celý den v lifeguard roomu, já jsem musela dřepět venku a hlídat, fakt super. Tomu říkám pracovní morálka. Ale říkala jsem si že už se nebudu rozčilovat, když mi zbývá posledních pár dní.

Každopádně jsem si dneska stihla dočíst poslední díl Harryho Pottera, trochu jsem se u toho i opalovala, také ten den nebyl tak hrozný. Večer jsme vypadli už ve třičtvrtě na 8 (jako že kdyžtak zahřmělo, kdyby náhodou) a doma jsme byli před půl 9, to bylo super. No tak jsem si dala vařit poslední jídlo, lasagne na neděli a pondělí a dali jsme se do úklidu. Nic příjemnýho, je to docela otrava, museli jsme vysát jen tak na hrubo, vydrhnout žaluzie, lištičky u země, dveře, futra, klimatizaci, vydrhnout zdi atd. Sice jsme skončili před půlnocí, ale to nejhorší snad máme hotové doufám… Ještě nám chybí vydrhnout kuchyni, umýt koupelny a naposledy vysát. To už jsou takové práce, to už nějak zvládneme snad rychleji, dneska to byla dost otrava. Hlavně uklízet apartmán po 5 lidech ve 3 je dost otrava, takže pěkně napíšeme, že to nebylo fér a měli by k tomu přihlédnout. Snad dostaneme celý depozit zpátky, po tom všem úsilí, co jsme tomu věnovali.

Jinak už zbývají jen 3 dny v práci, supééééééér. Zítra ještě budeme makat s těma Ukrajinkama, ale v neděli a v pondělí kdo ví, bude to ještě asi zajímavé. Ale i když mě pár věcí nasralo, co ta společnost teď dělá, tak si nenechám zkazit náladu… :) O víkendu má být hezké počasí, tak doufejme, že předpověď nevyjde :D

Žádné komentáře:

Okomentovat