středa 9. září 2015

5.9.2015


Konečně naposledy pracovat s Ukrajinkama, už jsme jich všichni měli dost plný zuby. Původně říkal Martin, že s námi bude pracovat Cody a Katya ráno a holky přijedou později. Nakonec mi Katya volala, že už jsou na cestě a ona taky. Takže samozřejmě jsem všechno připravila sama, přijela až těsně před otvíračkou. No ale říkala jsem si, že snad přežiju všechno, hlavně, že se k nám nenastěhovali. Katya se zastavila taky, přivezla pay check (jupíííííííí, přes 1000 dolarů, to je hned optimističtější :D) a oznámila nám, že zítra a pozítří s náma budou pracovat nějaký lidi, který netuší od koho jsou, kde je splašili a tak. No takže to bude ještě zajímavé ty poslední dny.

Každopádně mi ukázala, co bych tak asi měla všechno udělat poslední den… tak jsem řekla, že pokud mi tam nedají nějakýho kluka, kterej mi pomůže tahat lehátka, stoly, židle atd., tak sama to stěhovat fakt nebudu. No a vzhledem k tomu, že po zavíračce by tam mělo být nějaké plavání pro psy, takže možná nebudeme muset ani upouštět bazén a tak. Nakya prý má volno a bude dostupná až v úterý, takže to je nám dost prd platný, tak kdo ví, jak to bude. Ale už se s ničím moc srát nebudu, škoda si přidělávat nervy a dřít se zbytečně.

Halyna (to je ta Ukrajinka) zase zkoušela dneska spát. Nejdřív na lehátku, odkud jsem jí vyhodila, tak si pak zalezla do lifeguardroomu a zkoušela spát na zemi tam. Tak jsem jí zase vyhodila. Sama jsem taky unavená, z toho, jak jsme včera uklízeli dlouho do noci. Dneska to bude to samý a budu mrtvá úplně, protože ráno ještě musím vstávat dřív, abych si mohla naposledy zavolat s mamkou, než se vydáme cestovat. Já spát nemůžu, tak jí jsem taky nenechala… včera chrápala asi 5 hodin a jako by jí to ještě nestačilo… měla smůlu :)

Ale po práci jsme si trochu vynahradili ten pitomej den. Po práci jsme si zajeli uložit šeky do banky a nakoupit naposledy do TJ Maxx. No byl mi to čert dlužen, protože jsem si zase nakoupila a tím pádem to s tou váhou bude ještě horší v kufru. Ale prostě jsem neodolala, jako vždycky. Koupila jsem si úžasnou kabelku, kosmetické taštičky, dva svetry Roxy, tílko Adidas a jedno společenské tílko. Ale jak to tak vidím, v NY asi už moc nakupovat nebudu :D Aspoň zbyde víc času na památky.

Po příjezdu domů jsem vybalila nákup a dali jsme se zase do úklidu. Tentokrát jsem drhnula celou ledničku a mrazák. Myslela jsem si, že to bude hračka, ale docela jsem se na tom zasekla, víc jak hodinu jsem to drhnula. No ale vypadá nakonec líp, než předtím. Potom jsem si ještě dala rychlou sprchu, doplnila účetnictví o poslední nákupy a výplatu a ještě si dobalila zase pár věcí do kufru. No ale čas mi docela letí, vyspat se asi před cestováním moc nestihnu. Bude to ještě zajímavé. Každopádně se můžete těšit konečně na zajímavější zážitky, než ta nuda v práci pořád. Pokusím se to sepisovat každý večer, ale jak to hodím na net, to nevím, takže uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat