sobota 26. září 2015

21.9.2015


Dneska se nikde nezastavuje, takže náš plán byl využít každou minutku a odpočinout si a myslím, že se nám to dost úspěšně povedlo. Budíka jsme radši ani nenařizovali, prostě jsme spali, dokud jsme se sami neprobudili a nakonec to bylo asi v půl 11 :D No ale v klídku jsme se oblekli, zašli si na brunch, to je taková pozdní snídaně. Dost jsem o tom slyšela ve filmech, tak jsem na to byla zvědavá. No prostě fakt je to taková kombinace snídaně a oběda, měli tam i steaky a tak podobně, ale já jsem si dala radši jen omeletu se slaninou a sýrem, to byla ňamina. Trochu jsem si vyhodila z kopítka a koupila jsem si k tomu mimózu, to je nějaké spešl pití, co se pije na brunchi. Přišlo mi to, že je to šampaňské s džusem nebo tak něco, ale bylo to docela silné teda :D Aspoň jsem si trochu rozšířila obzory.

Po snídani jsme zamířili rovnou k bazénu. Měli jsme neskutečnou kliku, že dva lidé před námi se zrovna sbalili a uvolnili nám lehátka, takže jsme už pak jen našli jedno další volné a přenesli ho tam. Ale Adam stejně někde lítal skoro pořád, takže by nám bývaly stačily i ty dvě. U bazénu fakt pohodička. Nejdřív tam hrál DJ, takže super atmosféra, pak bylo pár soutěží jako v přípravě drinku nebo o nejvíc sexy chlapa (žádnému z účastníků nechyběl pivák), ale byla to fakt sranda. Musím Američanům přiznat k dobru, že se fakt umí dost dobře odvázat. Jako tam řádili oni, to by se asi Češi bavit neuměli. Nutno podotknout, že teda všichni pořád popíjejí, na což my zrovna zbytečné peníze nemáme, ale i tak je s nimi sranda.

Odpoledne jsme si jen zaskočili na rychlý oběd a vrátili se zpátky k bazénu. Chvílema se honily mraky a asi dvakrát se spustil docela slejvák, který asi za 3 minuty skončil, takže docela zajímavé. Nad námi modro, svítilo sluníčko a do toho prší :D Ale byly ještě dvě vystoupení, kde hráli u bazénu živě na kytary a fakt krásně, takže se nám tam leželo jedna radost. Odpoledne jsem si ještě asi na hodinku dala šlofíka a už mi ke štěstí ni nechybělo. Jako vždycky jsme se kolem 6 přesunuli na pokoj, abychom se nachystali.

No a večer klasika… večeře, párty, párty a párty. To už asi nemusím moc rozvádět ;) Jen naše listerinová vodka už nám moc nejede, takže budeme muset sehnat asi něco jiného. Než jsme šli do klubu, ještě jsme zaskočili do takového baru, kde hraje takovej týpek na klavír. Na přání, zpívá se tam a tak, to bylo super. Jen kdybychom znali ty texty trochu líp, taky bych si s nimi docela zazpívala. Dala jsem si tam i dva koktejly a bylo mi fajn :)
 
 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat