pondělí 28. září 2015

27.9.2015


Tak dneska odpočinkový den, zase jsem spala asi do 12, ostuda. Ale ani se není čemu divit, celkově to cestování bylo fakt náročné a někdy se odpočívat musí. Hlavně tady v Miami nemáme nějaké velké plány, takže nám nic neuteče. Po poledni jsme šli zase na pláž, celý den se koupali, opalovali, četli si… prostě pohodička. Kolem seděly partičky, pouštěli si tam muziku, hráli beer pong, prostě takový ráj pro mladé lidi řekla bych. Kolem pláže jsou hřiště na volejbal, venkovní posilovny, všude je to samý bar, tetovací salon… no uvažuju o nějaké malé památce z Ameriky, asi zajdu očíhnout ceny. Ale neboj mami, nic velkého… a stejně si myslím, že to tu bude dost drahý, tak nebudu chtít utrácet. Ale jako památka na celé tohle léto a celkově tu obrovskou životní zkušenost by to bylo skvělé. Ale jak říkám, nejspíš z toho nic nebude.

Z pláže jsme odešli asi kolem 4, že půjdeme dneska na večeři, ale protože jsem dost dlouho dodělávala resty v účetnictví a dopisovala blog a všechno nahrávala na net, tak je momentálně půl 7 a já sedím s mokrou hlavou na posteli a nejsem zrovna ready. Chceme ale zajít do indické restaurace, kde jsme byli včera a jídlo bylo super, takže to mě donutí se vypakovat trochu dřív.

A měla jsem pravdu. Dneska jsem zkusila něco nového, jak to jen bylo… tikka masala nebo tak nějak, asi to mám napsaný špatně, ale prostě kuřecí maso s nějakou omáčkou, klasika :) No a u mě to tedy slavilo mnohem větší úspěch než posledně. Zase jsme si daly s Luckou no spicy, ale tentokrát se jim to konečně povedlo, že to tak moc nepálilo a bylo to lepší i chuťově. Tak jsme si zase dali do čumáčku :D Tentokrát jsme ale neměli to jejich spešl obědové menu, takže porce byla dražší a dvojnásobná, takže jsem si zbytek odnesla v misce ještě na horší časy :D

Po jídle jsem si šla udělat radost a rozhoupala se k tomu tetování (doma mě asi zabijou, ale není to nic velkého…). Obešli jsme pár salonů optat se na ceny, nakonec jsem vybrala jeden, kde mi původně řekli, že to vyjde na 80, pak za mnou vyběhl, že když se vrátím, bude to za 70 a nakonec jsem to usmlouvala až na 60, takže paráda :) Dlouho jsem přemýšlela, co vlastně vybrat a nakonec vyhrálo tohle:

 


Tak se mi to líbí, takže žádné negativní komentáře. Je to pro mě symbol cesty, takže dokonalá vzpomínka na tohle létl… o detailním smyslu se tady rozepisovat nebudu, abych nevypadala jako debil pro někoho :D Adam s Luckou mě nadšeně sledovali a aspoň se podívali, jak to chodí a udělali mi pár fotek :)

Večer už jsme si šli jen sednout na hlavní ulici k pláži, koupili jsme si strawberitu a povídali. Shodou okolností si Adam všimnul, že je dnes zvláštní měsíc a když jsem koukla na net, zjistila jsem, že dnes je zatmění Měsíce, kdy se dostane do zákrytu země. Chvíli by takový načervenalý, pak už začal přibývat, takže jsme si toho všimli právě včas. Trochu jsme se dohadovali, jestli bude růst nebo přibývat, ale nakonec přibyl, takže Adam má u nás pivo, protože jsme mu nevěřili a vsadili se :D Nakonec jsme se dostali domů asi kolem 1, Lucka musela vstávat brzo, protože už v 6 musela vyrazit na letiště, odkud letí do New Yorku a odtud domů. Sice je to naprd, že musí skončit dřív, ale zase ona už v New Yorku byla, takže zase o tolik nepřijde. A na jednu stranu jí závidím, taky už se docela těším domů, je to tady víc vyčerpávající, než bych čekala.
 
A pár fotek z pláže:




 

Žádné komentáře:

Okomentovat