neděle 27. září 2015

25.9.2015


Tak dnes oficiální poslední den na moři. Tentokrát už se nikde nezastavovalo, měl to být Fun day at the sea a pro mě to byl spíš spací den teda. Ráno jsme si doooooooost přispali, já jsem vynechala snídani i oběd, protože po včerejšku, kdy jsme zlikvidovali jednu propašovanou lahev z Portorika a k tomu jsem měla ještě pár koktejlů a piv, jsem byla trochu nepoužitelná a neměla jsem ani sílu zajít na jídlo. Tak jsem se jen hezky povalovala v posteli a moje jediná aktivita byla, že jsem si zaskočila na třičtvrtě hodiny k bazénu, kde zrovna hrál na kytaru jeden z těch kluků. Myslela jsem si, že to byl Matt, můj oblíbenej, ale prej ne… hold jsem zase tak dobře nevnímala. Večer jsem se ani nešlechtila, nějak jsem neměla energii, ale poslední večeři jsem si nemohla odpustit. Tentokrát jsem si poprvé objednala něco zvláštního. Jako předkrm byla jedna z možností žabí stehýnka a vždycky mě zajímalo, jak to asi chutná, tak jsem je zkusila. Pak už klasika… steak k večeři a jako dezert jsem zvolila zmrzlinu, protože už jsem byla totálně přecpaná. Po večeři nechyběl taneček jako už dvakrát předvedli číšníci, pak jsem se s tím naším slavným Tigerem vyfotili, dali mu něco málo od cesty a šli jsme. Dali jsme si ještě poslední procházku kolem lodi, dobalili kufry a dali poslední film, tentokrát Lovce pokladů, ale dokoukala jsem je jen já, protože ty dva nemají vůbec výdrž :D

Pro mě to byl super odpočinkový den. Stejně nebylo počasí nic moc, takže mě ani nemrzelo, že jsem strávila celý den (skoro celý den) v posteli. A zítra už nás čeká slavné Miami.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat