sobota 26. září 2015

22.9.2015


Tak dnes další zastávka na ostrově, tentokrát St. Thomas. Zastavili jsme u mola, takže jsme nemuseli nikam přejíždět lodí, což je mnohem příjemnější. Prošli jsme se kolem přístavu a zkoušeli zjistit, kam tam vyrazit. Zvažovali jsme Down Town nebo pláž. Nakonec to náhoda vyřešila za nás. Chytli jsme taxíka, který vezl nějaký lidi do centra, takže jsme se svezli s nimi a zjistili, že ono tam zase tak moc k vidění vlastně není, a tak jsme se nechali odvézt rovnou na pláž. Trochu mě teda zklamala, i když Adam z ní byl nadšený. Doporučovali nám dvě pláže, jedna měla být hodnocená, jako jedna z nejlepších pláží a ta druhá zase hezká na potápění a šnorchlování. Tak jsme zvolili tu druhou. Já jsem se ani nepotápěla, ale Adam jo a říkal, že super. No každopádně, plážička byla dost malá, lehátka za poplatek, písek ne zrovna moc čistý a hlavně všude kolem samý opruzové, co se pořád ptali, jestli nechceme drink atd. Ale nakonec jsem si to tam i tak užila. Chvíli jsme blbli ve vodě, házeli jsme si míčkem a tak, pak jsem si četla ve vodě, na pláži… prostě to bylo fajn.

Cestou zpátky jsme jeli zase taxíkem, i když slovo taxík je tady v Portoriku něco jiného… bylo to prostě velké auto, které mělo vzadu asi 4 lavičky, žádné bezpečnostní pásy atp., a ty nám zrovna dost chyběly :D Ten týpek co řídil byl totiž blázen… asi třikrát se s někým málem srazil, zajížděl někam a otáčel se pak uprostřed silnice… no byli jsme happy, že jsem ve zdraví dojeli na loď zase :D Já jsem si koupila jen dvě trička a šly jsme s Luckou na loď na jídlo. Tentokrát jsme daly hamburger a ňam ňam :) Adam se ještě vracel do přístavu, potkal tam další partu a chvíli tam s nimi popíjel, takže jsme se sešli až večer na pokoji.

Tentokrát jsme s Luckou vynechaly večeři, protože u bazénu promítali film San Andreas, na který jsme viděly upoutávky v letadle a obě nás zaujal. Takže jsme snědly jen něco malého u bazénu u filmu. A stálo to za to, fakt se mi tenhle film moc líbil. Hold katastrofické filmy, to je moje :D Po tomhle filmu dávali ještě Hobita, ale teda ten nás naopak nenadchnul vůbec… to už bylo moc i na mě, a to že jsem tolerantní a líbí se mi skoro všechno. To prostě není film pro mě… Vydrželi jsme tam asi hodinu a pak zamířili do klubu. Měl tam být večer s hudbou 80. let, ale nakonec hrál zase normálně ty svoje songy a bylo tam málo lidí, takže jsme to zabalili celkem brzy. Potkali jsme tam ale holky, se kterými se Adam poznal v bazénu, tak jsme aspoň pokecali. Taky nemusíme pořád chodit spát ve 4 ráno, už jsem z toho dost vyšťavená :D








 

Žádné komentáře:

Okomentovat