neděle 27. září 2015

24.9.2015


Tak dnes poslední zastávka, a to Grand Turk. Tentokrát jsme měli připlout až později, takže jsme si mohli po včerejší párty trochu přispat. My s Luckou jsme si ráno zaskočily na snídani, respektive ona snídala a já si dala jen džus, nějak mi ty snídaně poslední dobou nejedou. S Adamem jsme se domluvili, že se ještě trochu vyspí a pak si nás najde někde na pláži. Trochu šok byl, když jsme sjely dolů výtahem a chodba totálně nacpaná lidmi. Asi se fakt nevyplatí chodit hned na začátku. Ale úspěšně jsme se procpaly ven, našly jsme si hezká místečka pod palmami, kde byl trochu stín a nakonec jsme se zvládly dospat ještě tam, nebo tedy aspoň já :D Voda super, čistá, i když sem tam řasy. Ale moc se mi nelíbilo členité dno. Byly tam kameny a písek, takže každou chvíli to bylo někde vymleté a díra, jinde zase vyvýšený kamen… no na chození to moc nebylo a na plavání už vůbec ne, vzhledem k tomu, že vymezená oblast byla dost malá a mělká. Ale stejně jsme se vždycky chvilku cachtali ve vodě a pak se šli zase válet na lehátko.

Odpoledne už mě to moc nebavilo, tak jsme se vydali s Adamem na průzkum dál od vymezené pláže. Tam se mi fakt moc líbilo, skoro nikdo tam nebyl, všude na pláži se válely mušle, no nádhera. Kousek dál už to bylo špinavější, bylo tam hodně řas, ale i tak to bylo krásný. Udělala jsem si tam pár hezkých fotek, bez lidí. Cizí lidi mě štvou na fotkách :) Cestou zpátky jsme to vzali přes bazén, že si dáme něco studeného k pití, nakonec jsem si dala jahodový koktejl, sice stál asi 20 dolarů, ale nalili tam strašně moc rumu a byl fakt skvělej. Adam si pak dal refill a ten už byl levnější, takže v průměru to vyšlo jen asi na 15. Hold ostrovní přirážka. Zbytek dne jsme strávili s koktejlem v bazénu. Potkali jsme pár dalších Čechů, pokecali s nimi a tak. Fakt se mi tam líbilo, bylo tam spousta malých bazénů propojených, nad nimi mosty, kolem palmy, bar přímo v bazénu, skvělá muzika a lidi tam fakt pařili. Vydržela bych tam klidně dýl. Ale protože jsme ve 5 odplouvali, tak jsme zašli vyzvednout Lucku z lehátek, nakoupili další dvě lahve Bacardi (za 10 dolarů jedna, kdo by odolal :D) a dokonce se nám opět úspěšně povedlo obě ty lahve propašovat na loď, a to prosím ve skle, ani jsme to nějak nepřelévali. Takže kdyby někdo jel na cruise, můj typ na pašování je jednoduchý… normálně tam projít s lahví s tím, že si jí chcete uschovat do konce cruise, což se smí. Projdete kontrolou, oni vás pošlou ke stolu zaregistrovat tu lahev a vy si jí prostě hodíte do tašky a nejdete tam. Prosté, jednoduché a účinné ;)

Jelikož jsme celý den nejedli, zaskočili jsme na pizzu a pak už se zase šli chystat na večer. Teda my s Luckou chystat, Adam spát :D

Asi bych mohla tyhle poslední dny popisovat detailněji, ale přijde mi, že by vás to stejně nudilo a hlavně… fotky mluví za všechno :) A taky nemám moc čas psát, takže to dopisuju všechno pak zpětně, a to už se ty detaily vybavují dost těžko :D





 


Nemohla jsem se tam vyškrábat, ale co by člověk neudělal kvůli fotce :D




 
Na pláži jsme našli spoustu mušlí, byly úplně všude a fakt krásný... škoda, že se nesmí pašovat.



 
Koktejl u bazénu nesmí chybět ;)

 


 
A takhle si tady debužírujeme... závidět dovoleno :D


 

Žádné komentáře:

Okomentovat