sobota 5. září 2015

2.9.2015


Tak dneska zase na malém bazénu, tentokrát s Nikčou, se kterou jsem bydlela prvních 14 dní ve Woodbridge. Docela pohodička byla, sice pár hodin jsme měli lidi, ale prostě vydělávat peníze jen za to, že člověk sedí venku, čte si nebo si plave celý den, to jsou fakt easy money. Děkuju bohu celou dobu, že jsem se nakonec rozhodla jet na plavčíka a ne na nějakou jinou pozici, protože tam bych si nevydělala takový peníze a hlavně za takovou minimální námahu.

Během dne jsme zavřely asi na hodinu, protože začalo hřmít, ale jak už to tak tady bývá, tak bouřka nikde, takže jsme museli zase otevřít. Zrovna když bylo zavřeno, tak chtělo jít dovnitř nejvíc lidí a ještě se tvářili strašně ublíženě, že je nechceme pustit a zavřeli jsme. No aby nebyla ještě stížnost takhle na konec sezóny. I když jsme jednaly podle předpisů :) Večer už to bylo trochu horší :D Zdrhnuly jsme asi hodinu před zavíračkou - stejně by nikdo nepřišel - a na dveře jsme daly zase ceduli, že je zavřeno kvůli počasí, kdyby náhodou… Jely jsme na velký bazén, kde Nikča měla přesednou k Walimu a my jsme chtěli jet s Martinem a Simčou do Potomac Mills nakupovat, protože zavírají v 9, tudíž normálně nemáme šanci tam jet. Nakonec se ukázalo, že Simča s Walim odjeli už v 7, takže jsme museli ještě Nikču odvézt domů my, a tak jsem moc nákupů nestihla… možná se dá říct, že naštěstí. Koupila jsem si jen tepláčky, jedny kraťasy, tílko a mikču. Cestou zpátky jsme se zastavili ještě ve Walmartu, protože mi přišlo, že ve Woodbridge mají tak nějak větší výběr oblečení a všeho tam. No a hlavně jsem si potřebovala koupit větší kufr, protože prostě do toho mého pidi jsme se absolutně nevešla ani s oblečením, a to nemluvím o zbytku věcí. Nakonec jsem našla super velký, má skoro maximální rozměry, které jsou dovolené u odbavovaného zavazadla. Je i odlehčený, takže zbyde víc váhy na obsah kufru. No a hned večer mi to nedalo a přendala jsem tam všechno, co už jsem zabalila do toho malého plus jsem přidala ten zbytek. Vejde se to parádně, zbývá mi tuna místa ještě na polštář, ručníky atp. Poslední věc, co mi bude chybět sbalit je už jen kosmetika, i když to asi ještě nějaká váha navíc bude. Trochu jsem se zhrozila, když jsem zjistila, že ten kufr má bez kosmetiky už kolem 22 kg. No asi to budu muset zítra trochu přeorganizovat a přesunout těžší věci do carry on zavazadla, které neváží. Přinejhorším mám ještě v záloze batoh, který budu mít jako persona item. No každopádně to bude ještě zajímavý, pokud nakoupím víc suvenýrů nebo se rozšoupnu na nákupech v NY (jestli mi zbydou vůbec peníze… možná to radši nechám být) :D Ale letí se mnou Adam, tak přinejhorším ho zkusím využít, pokud mu zbyde nějaké volné místo v kufru nebo nebude mít carry on. Jen teď děkuju bohu za ten nápad, že si s sebou vezmu jen pár kousků oblečení, které můžu potom vyhodit, protože jinak už bych se nevešla absolutně vůbec. Já vím, že jsem pako, ale prostě to se nedá odolat, když tu mají takové věci, co u nás prostě nejdou sehnat pořádně a ještě za dobré peníze…. Tak hold přijedu domu jako ježíšek :D Se 2 kufry, nacpaným batohem a kdo ví s čím ještě :D

Žádné komentáře:

Okomentovat