sobota 5. září 2015

29.8.2015


Tak sobota, jako vždycky dost frmol, i když teď po tom začátku školy už je to lepší. První tři hodinky jsme měli pod 20 lidí, pak už víc, ale pořád se to dalo, aspoň to zase hezky utíkalo. Ráno jsem se stihla chvilku opalovat v bazénu, přečetla jsem další kus knížky, objednala ubytko v Miami, prostě dneska jsem toho zvládla dost :D

Musím se pochlubit, našla jsem hotel v Miami přímo na Miami Beach, kde by mělo být centrum veškerého nočního života, ty nejznámější pláže, prostě to nejlepší pro nás. Vyšlo to jen 380 dolarů (necelých 10 tisíc) pro 4 lidi na 3 noci se snídaní, což si myslím, že není vůbec špatné, na to že je to Miami :) Už se úplně vidím, jak se tam vyvaluju na pláži. Už aby to bylo :)

Jinak zítra ráno se Maďaři měli stěhovat, ale dneska jsme se dozvěděli, že údajně je budou stěhovat až v neděli večer, přesněji teda Martin je bude stěhovat v neděli večer, takže ještě zítra zůstanu na velkém bazénu. O jeden den míň nervů na malém bazénu. Takhle to vychází, že tam budu už jen 8 dní, to snad nějak přežiju.

Chybí mi ještě zařídit pár posledních věcí k cestování, to snad zvládnu někdy ráno v leasing officu. Už jen zařídit si pojištění, ESTU (to je vízum) kvůli plavbě a poohlédnout se po ubytku v LA a SF. S rezervací ale budeme čekat až během cestování, protože nám vychází jeden volný den, který máme jako rezervu, a pokud půjde všechno dobře, tak ho strávíme v LA, respektive popojedeme do San Diega, kde je Seaworld a ZOO a určitě pár dalších věcí, co by ještě stáli za vidění. Takže pokud vše vyjde jak má, zdržíme se v LA o den déle. Ale sehnat tyhle ubytování už by neměl být problém snad. To hlavní už máme zařízeno :) Už aby to bylo, protože z toho všeho plánování už mi hrabe.

Žádné komentáře:

Okomentovat