středa 9. září 2015

6.9.2015


Předposlední den v práci :) Ráno jsem si volala naposledy s mamkou, než vyrazíme cestovat, pak už asi nebude moc čas. Asi se mi rozskočí hlava, z toho, co všechno ještě musím stihnout. Zítra ještě musím vytisknout ESTU a plán cestování, večer uklidit koupelnu, vysát, dobalit a tak, protože ráno vyjíždíme asi v 5, fuj…

Každopádně ráno jsem vyzvedla svojí novou kolegyni, jestli se to tak dá říkat, protože moc toho teda nedělala celý den. Ale už jsem si zvykla. Byla to nějaká holka z Turecka, jmenuje se Beliz, anglicky umí asi 20 slov, zbytek rukama nohama a ještě sotva, takže to bylo fakt „super“. Zase jsem většinu oddřela sama, ale už jen 2 dny, takže to nějak přežiju. Jinak dneska fronta před dveřmi už před otevíračkou, lidi od začátku do konce, ale střídalo se to tak plynule, že pořád bylo ve vodě jen pár lidí. Ale každopádně jsem si stihla aspoň o pauze oholit nohy a nalakovat nehty, abych měla něco z přípravy hotové :) Asi se mnou bude ta holka pracovat i zítra, což je sice na jednu stranu opruz, protože je divná… poslouchala písničky do sluchátek, do toho si zpívala nahlas na celej bazén a dost falešně teda… ale na druhou stranu, alespoň nebudu muset uklízet nábytek, protože jsem řekla, že pokud tam nebudu pracovat s nějakým klukem, tak se s tím prostě fakt tahat nebudu sama. Teď už mi stejně nic nemůžou, na konci sezóny.

Večer jsme zajeli na véču do Chipotle, ňamina. Ještě mi zbylo na zítřejší oběd. Večer jsme ještě trošičku uklízeli, já jsem vydrhla ještě stěny v obýváku a zbytek si nechám na zítra, už jen koupelna a vyluxovat. Horší je, že jsem dobalila pár věcí do kufru a když jsem ho zvážila, tak měl asi 27 kg, takže fakt super :D Takže jsem přesunula ještě pár věcí do carry on zavazadla, které po USA není nějak váhově omezené, a pár věcí jsem nacpala ještě do batohu. No uvidíme, až zítra zabalím ještě poslední věci, jak to vyjde. Každopádně mám jeden obří loďák, carry on zavazadlo, batoh a ještě kabelku, tak jsem zvědavá, jestli mi to na letišti projde :D Asi mi nic nezbyde a stejně si pak z NY budu muset koupit ještě jeden kufr, protože pokud ještě budu nakupovat, tak jsem v háji :D

Žádné komentáře:

Okomentovat