sobota 5. září 2015

1.9.2015


Ježiš to je úžasný vidět ten měsíc září fakt napsaný, to je znamení, že už se konec fakt blíží konečně. Už pomyslně střídám metr, na těch posledních pár dní. Kromě toho super zlomu v měsících se nic moc zvláštního nedělo dneska. Odvezla jsem Martina se Simčou na velký bazén, počkala na mého dnešního kolegu Davida a jeli jsme na malý. Sice měli trochu zpoždění, ale stejně moc nebylo co dělat ráno, takže jsme jen otevřeli slunečníky, spravili vodu, vyčistili skimry a pak už jen relaxovali. Asi do 3 odpoledne jsme neměli ani nohu, takže jsme jen kecali, četli jsme si, chvíli jsem se cachtala ve vodě, prostě pohodička. Pak přišla jedna paní s malým miminkem a dvouletou holčičkou, takže jsme je sledovali jen od stolu a protože ta maličká začala brečet, tak jsem jí houpala ve vajíčku, aspoň jsem se trochu podívala na rozkošný mimčo, se mi tak stejská po tom našem mrňouskovi. Pak jsme měli asi tři hodiny pár lidí, takže jsme si sedli na chvíli na stand, aby se neřeklo. Mimochodem jsme dostali hamburger, protože uvnitř v party roomu byla nějaký oslava či co. Taky příjemné zpestření. Jinak celý den celkem nuda.

Až cestou domů to bylo veselé. Chtěli jsme odjet dřív, ale Nakya přejela na parkoviště k bazénu s autem a čekala tam, takže jsme nemohli vypadnout. Domluvili jsme se tedy s Martinem, že popojedou s Walim (ten pracuje s nimi na bazénu teď) někam k bráně a sejdeme se tam, abych nemusela zajíždět k nim na bazén. No tak jsme jeli a najednou vidím za branou asi tři policejní auta a uprostřed pár policistů, jak prohledávají Waliho auto a vedle stáli všichni tři :D No veselý, tak mi zamávali, jako že na mě čekají, takže jsem zastavila u krajnice a nevěděla co dělat. Martin mi napsal, ať přijedu tam za nimi, takže jsme to otočili a přidali se do kolony policejních aut :D No prostě jim přišlo nápadný, že tam tak stojí u auta podezřele dlouho, tak se za nimi zajelo podívat pár policejních aut, prohledali jim auto a tak, prostě komedie. Wali je totiž z Afgánistánu, tak se jim to asi moc nezdálo. No každopádně zážitek prostě :D David aspoň viděl, jak to v tom našem slavném Quanticu chodí. S policií se tam člověk vážně nenudí. No to je asi tak všechno za dnešek.

Málem bych zapomněla, že jsem si ráno zase přivstala a tentokrát se mi povedlo podat si konečně žádost o ESTU a udělat check-in na cruise, takže nejdůležitější agendu mám splněnou. Teď ještě předběžně najít ubytko na posledních pár dní, NY pass se vstupy všude po New Yorku a budu s organizací hotová. Asi si začnu ještě teď večer balit, protože pokud se zítra nastěhují ty čůzy, asi už moc času nebude. Jooo, už se nám to krátí :)

Žádné komentáře:

Okomentovat