sobota 5. září 2015

3.9.2015


Tak dneska jsem měla fakt nervy, měli jsme poprvé pracovat s těma Ukrajinkama, co se mají přistěhovat na těch posledních pár dní k nám na apartmán. No tak jsem z toho samozřejmě nebyla zrovna dvakrát nadšená, vzhledem k tomu, že jsem si teď dost užívala ten pokoj jen pro sebe. Hezky jsem usínala u filmu, pohodička, žádný nepohodlný gauč.

No takže jsem ráno odvezla Martina se Simčou na velký bazén a vydala jsem se na malý. Samozřejmě nová kolegyňka přijela až po otvíračce, ale na to už jsem zvyklá, že mě tam vždycky nechávali na začátku samotnou. Co mě překvapilo víc je, že přijela bez kufru. Když jsem se jí ptala, kde má zavazadla, tak na mě koukala, jako kdyby spadla z višně. No tak jsem sondovala a stalo se asi tohle: holky přijely včera pozdě v noci z Miami, kde byli pár dní na výletě. Přijeli asi po půlnoci, nebyly sbalené a tak, takže si prostě řekly, že se nikam nestěhují. Ráno prej Cody (to je jejich supervizor) chrápal u nich na gauči a kašlal na ně, takže je přivezl nějaký kamarád. No ale to se nás v podstatě netýká. Důležité je, že je přiveze i zítra, tudíž se nestěhujou. Jupííí jéj :) Očividně ale nemají páru, že mají pracovat i o víkendu a hlavně prý odjíždí v pondělí ráno, takže asi bude nejspíš ještě nějaká změna, jak to tak vypadá. No každopádně pokoj mám pro sebe, to je pro mě hlavní.

Jinak se to s ní docela dalo na bazénu, jakmile jsem se dozvěděla tuhle dobrou zprávu, tak se mi hned pracovalo líp s ní :D Dneska bylo víc lidí, sice tedy ne jako celkový počet, ale víc hodin celkově, i když pokaždé jen pár lidí, takže dost otrava.

Večer Martin se Simčou jeli na rande, takže jsem si užívala, že mám celý byt jen pro sebe. Takže jsem si uvařila zapečené těstoviny, hezky jsem si u toho zatancovala a zazpívala, protože jsem si mohla pořádně ohulit muziku :D no a nakonec jsem si stihla ještě nabarvit hlavu, protože ty rezavé odrosty se mi fakt nelíbily. Teď už je to trošku lepší. Nakonec jsem si ještě přebalila kufr, protože s tou váhou to mám trochu problémové :D

Od zítra začínáme uklízet, protože už máme jen poslední 3 večery, protože v úterý budu vstávat tak ve 4 ráno, takže to už večer fakt uklízet nebudu, abych se trochu prospala. Ale jsme tady jen 3, tak se bude hned uklízet snáz. Snad to všechno zvládneme, nerada bych přišla o depozit. 200 dolarů není zrovna málo. Ale my to zvládneme. Hlavní je, že už jen 4 dny v práci a konec, konečně :D Fakt nevím, na co se těším víc… jestli na konec práce, cestování nebo domů. Prostě na všechno :)

Žádné komentáře:

Okomentovat