sobota 26. září 2015

20.9.2015


Měla jsem budíka nařízeného na půl 8, ale byly jsme všichni tak tuhý, že jsme to ještě odložili. Nakonec jsme se vzbudili nějak kolem 9 a už jsme kotvili na Bahamách. Tak jsme se (nebo teda já jsem se) s vynaložením veškeré námahy vykopala z postele a vyrazili jsme na snídani. Protože jsme včera popíjeli, tak jsem nějak moc neměla hlad, snědla jsem jen pár kousků ovoce a zmrzlinu… dobrá snídaně, co? :D Ale jinak tady mají výborné džusy, vajíčka, omelety, slanina, pečivo… no nebudu jmenovat dál, prostě cokoliv si dovede člověk k snídani představit. Zítra se taky určitě vyřádím. Hlavně jsme šli na snídani asi v půl 10 a byly tam příšerné fronty, takže příště asi radši dřív.

Hned po snídani jsme vyrazili na Bahamy. Chvilku nám trvalo, než jsme zjistili, kam zajít pro číslo na převoz, ale nakonec jsme to našli. Naložili nás všechny na takovou menší loď nebo trajekt nebo co to bylo a dovezli k ostrovu. Bylo dost zataženo, takže jsme se báli, ale nakonec se počasí umoudřilo a bylo super. Až jsme si říkali, že když to sluníčko bylo zalezlé, tak to nebylo tak úplně k zahození, protože bylo fakt šílený horko. Na lehátku se moc dlouho nedalo vydržet, takže jsme se každou chvilku chodili cachtat do vody.

Později jsme se vydali pěšky ještě na takový vzdálenější cíp pláže, kde nikdo nebyl, abychom si užili trochu méně turistické Bahamy. Bylo to tam krásné, hned za pláží skála porostlá spoustou kytek a stromů a tak. Došli jsme až k takové skále, kde jsme chvilku přes brýle na plavání pozorovali rybky, udělali pár fotek bez dalších turistů, což bylo parádní. Pak jsme si ale museli pospíšit zpátky, protože z jedné strany se hnala obrovská bouřka. No stejně jsme to nestihli a zmokli jsme už cestou. Počasí se tady mění ale hrozně rychle, takže než jsme dojeli zpátky na loď a skočili se na pokoj převléct, zase svítilo sluníčko a bylo hezky. Byli jsme pěkně vyhládlí, takže my s Luckou jsme si daly pizzu, mimochodem výbornou, žádné tlusté těsto, jako mívají americké pizzy a Adam si dal burger. Martina jsme viděli ráno asi 5 minut jen, takže nemám tušení, kde byl, takže my jsme dneska byli celý den jen ve třech a v pohodě :)

Po jídle jsme si našli lehátka u bazénu, kde hrál naživo kytarista a byl fakt skvělý. Prostě si tak ležet na lehátku, opalovat se, poslouchat živou hudbu… to je sen. Vyzkoušela jsem tobogán, chvíli jsme se rochnili ve vířivce, prostě super. Protože my s Luckou potřebujeme trochu víc času na přípravu, tak jsem po 6 šly na pokoj, daly sprchu a přichystaly se. Mimochodem všichni jsme se hezky spálili. Já mám o5 opálené brýle, spálená bílá místa, která se mi nepovedlo opálit pod plavčíkovskýma plavkama, takže prsa atd. No prostě celkově jsme hezky červený všichni. Lucka nám půjčovala krém, ale asi to nestačilo jen se tak tím pošolíchat. Příště musíme dát lepší prevenci. Hold jsme zapomněli, že už jsme na jihu a pálí to tady „trochu“ víc, než v D.C. nebo prostě celkově tam, kde jsme byli. Ale zase jsme o něco málo chytřejší teď a poučení pro příště.

Večer jsme zašli na véču, dala jsem si tentokrát jako předkrm takový toast s jablkem, sýrem a nějakým salátem, k obědu steak s vařenou bramborou a smetanou a jako dezert už jen exotické ovoce, protože jsem byla totálně přecpaná. I tak jsem to sotva dojedla to ovoce. Ale fakt jsem si pochutnala, to jídlo je tady luxusní. Potom jsme chtěli zajít na karaoke, ale moc lidí tam nebylo a hlavně to bylo v baru, takže se nám moc nechtělo něco si objednávat. Tak jsme šli radši nahoru na palubu a na lehátkách zkouknuli film Avengers 2. Můj šálek kávy to teda nebyl, ale zase že bych u toho nějak trpěla to sledovat, to taky ne. To spíš Lucce se to nezamlouvalo :D Kdybych tomu víc rozuměla, asi by to bylo taky lepší :D Po filmu jsme ještě zašli do kasína, kde si Adam zkusil vytáhnout 100 dolarů v takovém tom stroji, kde se musí něco vytáhnout jeřábem a samozřejmě bez úspěchu… ale chtěl si to zkusit no :D A na závěr jsme zašli okouknout diskotéku, respektive club a to bylo fakt super. Dneska to tam žilo, ne jako ten první den. Ale byli jsme všichni dost utahaný, takže jsme si s Adamem dali jen jedno pivo a šli jsme spát. Zítra nás čeká den na moři, takže posbíráme síly a půjdeme pařit ;)













 

Žádné komentáře:

Okomentovat