pondělí 14. září 2015

10.9.2015

Ráno jsme si zašli na snídani, která byla v ceně ubytování. Moc jsem od toho nečekala, ale nakonec fakt dobrý. Byly tam asi 4 druhy cereálií s mlékem, nějaké sladké koláčky s čokoládou a tak různě, toasty, káva, džusy… prostě od každého něco. Mě to bohatě stačilo. Byl tam také k dispozici počítač, což bylo super, protože jsme si stihli vytisknout papíry, co nám chyběly, jako identifikační kartičky na kufry na cruise, Lucka ESTU, Adam si dodělat check-in na cruise, takže snad teď už máme všechno ready. Trochu jsme se tam ale zasekli a vyjeli jsme dýl. Měli jsme dnes v plánu Monument Valley, Antelope Canyon a Horseshoe Band.

Do Monument Valley to bylo asi 3 hodiny jízdy, ale ještě jsme se cestou zastavili v mekáči na zmrzlinu, tankovali jsme a tak, takže jsme nabrali ještě trochu zpoždění. Dost dlouho nám taky trvalo projet celý park. Původně jsme si s Adamem chtěli zaplatit projížďku na koni kolem těch nejznámějších monumentů, protože to by bylo fakt super, ani to nebylo tak hrozně drahé, ale nestihli jsme to, takže jsme všechno projeli jen autem. Fotili jsme jak maniaci, protože to tam bylo fakt úžasný. Jsou to takové obrovské skalní útvary zbarvené do oranžovo červena, které prostě jen tak trčí z planiny, nevím jak výstižnější to popsat, ale fakt se mi to strašně moc líbilo. Každou chvíli jsme někde zastavovali, fotili se a tak, takže nám to docela trvalo, projet ten okruh celý. Já jsem si udělala radost a na jednom místě, co jsem měla najité z internetu, jsem se vyfotila na úžasné vyhlídce na koni, což bylo fakt super a ty fotky jsou úžasný. Akorát naše auto to odneslo trochu hůř, protože foukal trochu vítr, takže máme momentálně všude červený písek… :D Takže už nemáme ani tak moc bílé auto, jako spíš červené. Večer jsme to na benzínce trochu umyli, tak snad to bude lepší.

Z Monument Valley jsme vyrazili do Atelope Canyonu, ale vzhledem k tomu, že jsme vyjížděli asi ve 4 a bylo to 2 hodiny vzdálené, trochu jsme se báli, že to nestihneme. A taky že ne no… přijeli jsme tam a bylo už zavřeno. Potkali jsme tam nějaké pracovníky a říkali nám, že poslední lidi pouštěli asi ve 4, takže to jsme neměli šanci stihnout. Ale aspoň jsme si tedy pospíšili k poslednímu bodu dnešního programu, na Horseshoe Band, což je úžasná vyhlídka na zákruty řeky Coloradu. Stihli jsme to akorát na západ slunce, což bylo perfektní, protože máme x-variací fotek, díky tomu, že se sluníčko posouvalo. Nakonec jsme tam strávili docela dost času.

Odtud už jsme jeli rovnou na ubytování, které jsme měli sehnané v městě Panguitch, které je jen 30 minut jízdy od Bryce Canyonu, kde zítra začínáme. Problém byl v tom, že jsem se náhodou mrkla na rezervaci a zjistila jsem, že check-in je jen do 9 večer a my jsme měli dorazit asi tak v 10 (mysleli jsme si, že je to v 10, ale ve skutečnosti to bylo až v 11, protože se změnil čas a všichni mi tvrdili, že to mám špatně na mobilu). No tak jsem tam zkoušela zavolat, jestli se to dá nějak udělat… jako naschvál se mi hovor v půlce přerušil, protože jsme jeli nějakou planinou, kde nebyl ani signál a nic. Martin jel „trochu“ víc rychle, protože to byla fakt rovná silnice a kolem nic… no a najednou viděl, jak v protisměru jelo policejní auto, otočilo se a vyrazilo za ním. Vzhledem k tomu, že jel asi 40 mil/hodinu nad limit, to bylo dost vážný. Lucka vyprávěla, že jejího kamaráda takhle za velké překročení rychlosti zavřeli. No měl fakt štěstí, protože ten policista byl strašně milej (asi když viděl, že ani neumí moc anglicky, jak se mu snažil vysvětlit všechno a tak), takže nám pokutu nedal, což mě fakt překvapilo. No ale musíme si teď dávat víc bacha, protože podruhé už takové štěstí mít nemusíme. Říkala jsem mu, že ty rychlosti by neměl tolik přetahovat, tak nakonec na moje slova došlo. No ale hlavně, že nebyla žádná pokuta. Dorazili jsme na ubytování asi v 10, teda správně v 11, ale to jsme ještě netušili, že fakt můj mobil ukazuje dobře. Tak jsme všichni dali sprchu a zapadli do postele totálně mrtví :)

Málem bych se zapomněla zmínit, že jsme trochu překopali plány. Pozítří jsme totiž měli jet do Death Valley a odtud potom rovnou do LA, ale Adam, který už na západě cestoval jednou, nám říkal, že tam fakt není nic moc k vidění. Je to tak na 10 min, udělat fotky a zase vypadnout. Takže jsme se rozhodli, že místo toho zařadíme ještě jednou Las Vegas, protože tam jsme si to moc neužili. Takže zítra večer jedeme zpátky do Vegas, aspoň se podíváme na ty fontány u hotelu Bellagio, které jsme nestihli a u kterých mě fakt mrzelo, že jsme je zmeškali. Dneska jsem taky zamluvila ubytování na zbytek západu, takže všechno momentálně máme zamluvené. Snad plán vyjde a nezasekneme se nikde.














 P.S.: Dnes je 14.9., jsem pořádku nebo víc než to... naprosto spokojená. Jen trochu nestíhám dopisovat články zpětně, protože jsem večer vždycky ráda, že padnu do postele a spím. Takže čestný pionýrský, že všechno dopíšu, hned jak si najdu chviličku. Zítra přejíždíme autem kousek dál, takže poslední 4 články tu budou co nevidět ;)

P.S. 2: Oslava se nakonec bude konat nejspíš u nás v garáží jako rozlučka, protože nejspíš přijedu domu bez peněz a hospodu si nemůžu dovolit :D (ne sranda, tak hrozné to asi nebude). Každopádně si myslím, že to tam bude pohodlnější. Tentokrát bych se na grilování asi vykašlala, udělám nějaké chlebíčky a podobně, to bude jednodušší podle mě. Pití ještě promyslím, nějaká základ asi nakoupím, zbytek si každý může pak donést podle chuti. Každopádně o tomhle ještě napíšu konkrétnější info na tu událost, co jsem udělala na facebooku.

P.S. 3: Kdyby si někdo chtěl u mě šplhnout, pořád sháním odvoz z letiště domů. Vracím se 6. října nějak po 10 dopoledne asi. Budu mít nejspíš 3 kufry a k tomu ještě batoh a tak, takže každá pomoc vítaná a bude samozřejmě podle osoby náležitě odměněna ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat