sobota 5. září 2015

30.8.2015


Tak dnes velká oslava pro mě, Maďaři se stěhují, jupííííííí :D No ale vezmu to popořadě zase. Poslední den na velkém bazénu, takže naposledy srovnávaní všeho nábytku, protože když to se svojí úchylkou chci mít hezky všechno srovnané, tak to musím dělat sama. No ale dneska bylo pár lidí, takže jsme se nepředřeli a ani moc nebylo co uklízet, naštěstí :) Začal foukat docela studený větřík, takže nebylo vůbec horko, i když svítilo sluníčko. Paradoxně když bylo sluníčko, nikdo tam nebyl a večer když zalezlo a byla zima, tak najednou nával, ty lidi jsou fakt divný tady :D

No trochu jsme se i pobavili, přišla totiž skupinka teenagerů, která tam byla už pár dní předtím, a měli jsme s nimi problémy, protože mluvili sprostě a lidi si na ně stěžovali. Tentokrát jsme je nechali pěkně vydusit, protože s sebou měli malý kluky pod 14, takže jsme je bez dospělého nemohli pustit dovnitř. Tak čekali asi hodinu a půl v hale na nějakého rodiče, který přijede, aby mohli jít dál. No ale musím říct, že zlatý děti… mít bazén, kam chodí jen tyhle puberťáci, tak by mi asi hvízdlo. Hlavně ty černoši jsou šílený, chovají se fakt jak prasata křížený s opicema… asi se tu ze mě fakt stává lehce rasista teda jak na koho, musím říct, že někteří černoši jsou strašně fajn a poznala jsem tady pár takových, ale většinou jsou to prostě opice. Uřvaný, nevychovaný a ještě se tváří, jak kdyby byli něco víc. Ale rozčilovat se s nimi nebudu, za pár dní vypadnu a bude klid. Už aby to bylo :D

No a teď k té šťastné události. Večer jsme přijeli z práce, Martin se jen najedl, Maďaři si nanosili tašky do auta a byli pryč, jupí jej :D Hned mám v pokoji zdravější ovzduší. Večer jsem si konečně poprvé mohla pustit zase film v posteli, pomalu jsme u toho začala usínat a najednou mi pípnul mobil. Divila jsem se, kdo mi to může psát takhle pozdě v noci, bylo asi 11. No byla to Orsi a psala, jestli už se Martin vrátil a abych jí rychle poslala svoje číslo. No tak jsem jí ho poslala, ale ona mi mezi tím stihla poslat fotky jejich nového „bytu“. V uvozovkách proto, že to je spíš chlívek než byt. Fakt se mi z toho udělalo špatně. Všude odpadky, na stole vodnice, prej to všude smrdí kouřem, lepí se k podlaze a podobně. Tak z toho byla dost hotová. A aby toho nebylo málo, dvě z těch holek co tam bydlí, se prej mají stěhovat k nám. Takže tohle ne, prostě tomu budeme muset zabránit. Obzvlášť na konci, kdy budeme potřebovat uklízet. No bude to ještě veselé tyjo…

Žádné komentáře:

Okomentovat