středa 8. července 2015

30.6.2015


Tak dnes day off. Protože Marek se neozval, tak jsem nakonec zůstala doma a byla jsem ráda. Nějak na mě dolehla únava. Nemusela jsem je vézt do práce a z práce a měla jsem celý den jen pro sebe. Ráno jsem se vzbudila už po 8, protože spolubydlící vstávali a taky mě to vzbudilo, tak jsem jen počkala, až odjedou do práce a zase jsem si lehla, tentokrát už na gauč, abych měla trochu lepší pocit, že nespím přes den v posteli :D Pustila jsem si pár filmů a tak nějak střídavě je sledovala a spala u nich, prostě odpočinek jak má být. Nakonec jsem se vyprdla i na bazén, který jsem původně měla v plánu, protože když je tam člověk sám, je to nuda. Nechci vypadat jak zoufalec, respektive už tak trochu jsem, protože prostě jsem to pátý kolo u vozu na apartmánu, ale aspoň to nemusím předvádět tak veřejně :D

Asi kolem 4 jsem dostala hlad, tak jsem se dala do přípravy bramboráčků a teda chvílemi jsem si za to nadávala. Oškrábat brambory tou obyčejnou škrabkou mi trvalo strašnou dobu a ještě jsem dostala jako bonus obří puchýř na ukazováčku. Potom jsem musela brambory nastrouhat na struhadle o rozměru tak 10 x 10 cm, což byla taky sranda. A protože nemám absolutně odhad na množství, tak jsem toho připravila kotel. Měla jsem jen 5 brambor, ale byly tak obří, že jsem měla připravenou jen obří mísu těsta. No pak už jsem jen přidala vajíčka, majoránku (která mě tady vyšla na 5 dolarů, šílený), česnek a sůl a dala jsem se do smažení. Tak trochu jsem zapomněla na mouku, i když jsem si jí koupila, tak budu muset vymyslet jiný způsobu jak jí použít… třeba palačinky :) Jen smažení trvalo víc jak hodinu, a to jsem si vzala největší pánev. No ale zvládla jsem to úspěšně. Ještě jsem si k tomu opekla kuřecí na přírodno, uzený tady asi nevedou a jako příloha kysané zelí. Byla to bašta :) Ještě mi zbyla tuna na zítra do práce, kdo ví, jestli to všechno sním. Dala jsem ochutnat i Martinovi se Simčou a Maďarům a chutnalo jim to, tak snad nejsem takový břídil v kuchyni, jak jsem se bála :D

Než přijeli ostatní z práce, dala jsem si ještě jeden film a zkoukla znovu recenze na ty kamery. Nakonec jsem se rozhodla pro nejnovější model od SJ CAM a vyprdla jsem se na Aliexpress, protože za stejnou cenu jsem jí našla i v originálním obchodě, kde je jistota, že kamera není fake. Takže jsme si večer zašla k officu, proseděla asi dvě hodiny a objednala jsem si všechno. Kameru, náhradní baterie s cestovní nabíječkou (to na cestování bodne), monopod (dlouhá tyč na selfie) a dvě SD karty, abych měla projistotu náhradní. Tak doufám, že to dorazí co nejdřív, abych mohla ještě někdy natočit třeba i videa v bazénu a tak :) Voděodolné pouzdro je v základní výbavě, takže ho určitě využiju. Naházela jsem rovnou nové články na blog konečně a říkala jsem si, že musím zase udělat nějaké fotky, poslední dobou tam dávám jen texty, tak už vás to musí docela nudit. Slibuju, že něco nafotím a možná zpětně přihodím víc fotek z Washingtonu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat