středa 8. července 2015

1.7.2015


Tak dneska zpátky na malém bazénu, protože Maďaři měli volno. No nečekala jsem to, ale nakonec mám radši ten velký bazén, máme tam svůj pořádek a všechno. No ale pořád tam nebudu muset být tolik hodin na standu, což je zase fajn. Když jsem přijela, opravovali tam jednu místnost, kde je barel na vodu, která odtéká z backwashe a pár dalších věcí, takže jsem se trochu lekla, když jsem viděla ten bordel z toho. Naštěstí to ale uklidili, než jsme otevřeli. Andrew dorazil trochu dýl, protože nemohl bazén najít a navigace ho protáhla po celém městě prý, tak si aspoň udělal výlet. Stejně lidi přišli až na druhou hodinu po otvíračce, tak jsme stihli všechno připravit v klidu. Katya dorazila na kontrolu a všechno jsme stihli vyřešit, než začali chodit lidi. Dnes jsem si odseděla jen 4 hodinky „na hlídce“, takže dost pohodička oproti 7 hodinám na velkém. Stihla jsem si něco přečíst, Andrew mi něco povyprávěl, tak jsme hezky pokecali, prostě pohodový den.

Včera v posilovně jsem potkala jednoho ze Slováků před posilkou, když jsem byla na netu a pozval mě na dnešek na párty, konečně mají stůl, tak se bude hrát beer pong a tak. Původně jsem si myslela, že nepůjdu, pustila jsem si film a nějak jsem zlenivěla a nikam se mi nechtělo, ale nakonec jsem se rozhoupala a bylo to super. Martin se Simčou zůstali doma, protože na Simču něco leze a nebylo jí dobře, ale musím se učit být samostatná, tak jsem vyrazila sama. Byla tam stejná parta jako posledně, lidi z Woodbridge, Slováci a pak jeden nový pár Slováků, taky z Woodbridge. Ze začátku jsem se moc nezapojila, protože všichni povídali o svých známých, bazénech a tak a nějak jsem se nechytala, ale po pár hrát beerpongu už se konverzace rozproudila líp. Nakonec dorazil i Martin, Simča usnula a jemu se nějak nechtělo spát. Šli jsme domů asi kolem 2, naštěstí jsem si s sebou vzala jen 3 piva, nechtěla jsem dopadnout, jako posledně a pak druhý den v práci umírat. Takže jsem si hezky vypila co jsem přinesla, beerpongu jsem se radši vyhnula a stihla jsem se ještě krásně vyspat do práce.

Žádné komentáře:

Okomentovat