pátek 24. července 2015

21.7.2015


Tak asi už vás asi budu nudit, ale dneska opět klasika na velkém bazénu. Zase v naší klasické sestavě – já, Simča a Martin. Zase bylo horko na umření, zase asi milionkrát sprcha nebo bazén, ale ani jedno nezabíralo pořádně. Vyhlíželi jsme celý den bouřku, ale asi prostě v Quanticu testujou nějaký biologický zbraně nebo tak něco (to je moje teorie), protože každá bouřka, co jde kolem, nás obejde. Jednou ze severu, podruhé z jihu, no prostě už to není možné snad. Lízlo nás to jen okrajem, takže asi deset minutek pršelo, chvílema teda celkem dost, ale co to bylo platný… lidi si akorát zalezli pod slunečníky, za chvíli se objevilo sluníčko, přestalo pršet a začalo to nanovo. No děs. Ale konečně přijela Katya a řekla mi, jaký je plán na čtvrtek. Původně bych totiž měla mít volno dnes, ale povedlo se nám to přehodit mi ho na čtvrtek, protože ona má taky volno, tak můžeme něco podniknout. Posledně byli na pláži, tak jsem se těšila, co teď vymyslí. Ani nevím s kým dalším, ale byla s nějakou partou od svého přítele, co dělá taky supervizora plavčíkům, tak se nechám překvapit. Vypadá to, že asi vyrazíme do nějakého zábavného parku. Teď se ještě řeší, co kterého vlastně. Někdo totiž řeší kolik za vstupenky, půlka chce tam, druhá tam… no mě je to šumák, hlavně že nebudu muset o day off dřepět doma :)

Mimochodem dneska jsem si uvařila ňaminu k večeři nebo spíš na druhej den. Opičila jsem se po Martinovi se Simčou, udělala jsem takovej mišmaš… brambory, cuketa, maso, nějaké to koření, všechno sem to nasypala za syrova do mísy a dala zapéct do trouby. Večer jsem to ochutnávala a je to fakt pochoutka. Už se těším zítra do práce, až si dám :)

Žádné komentáře:

Okomentovat