čtvrtek 16. července 2015

13.7.2015


Tak dnes prostě super den, nevím jak jinak to popsat. Už cestou do práce nás chytla přeháňka a vydrželo pršet fakt dlouho. Na bazénu už čekali Andrew a Sydnee, protože Martin se Simčou měli dnes volno. A+S měli absolvovat něco jako přezkoušení s Robem, který ale vůbec nedorazil. Až když mu Katya zavolala, zjistili jsme, že se prý zdržel v kanceláři. No aspoň nemuseli chudáci plavat v dešti a té zimě. Pršelo asi první hodinu, takže jsme ani nic nepřipravovali, neuklízeli a tak, protože nebylo vlastně moc co. První lidi překvapivě přišli hned jak začalo trochu míň pršet, ale zdrželi se asi jen 20 minut. Pak už jsme měli leháro, protože začalo znovu lejt. Stihla jsem si za celou dobu přešít plavky a fakt se mi to povedlo. Vyžebrala jsem totiž od Katyi jedny plavky navíc, protože je pak nestíhám vyprat a tak. Dostala jsem ale M, což mi bylo trochu malý, hlavně přes prsa. Simča si zkoušela přešít svoje plavky z loňska, tak jsem to taky riskla a povedlo se. Vystřihla jsem celý zadek a nechala si jen ramínka, která jsem přidělala jako klasická ramínka od podprsenky, abych si doopálila ten kříž. Hned mi i líp sedí, tak to hned ve středu vyzkouším a trochu se opeču na sluníčku, abych si to doopálila.

Jinak jsem zbytek dne koukala na film a četla si knížku, začala jsem číst Švejka na mobilu a fakt mě to baví moc :) Stejně super jako film. Asi tři hodiny před koncem přišla další rodinka, která se držela asi hodinu, ale jinak jsme se celý den prostě nehorázně flákali :D Víc takových dní bych klidně brala :)

Žádné komentáře:

Okomentovat