neděle 12. července 2015

9.7.2015


Dneska nám přišla Nakya na kontrolu, já jsem zrovna seděla na standu, takže jsem se s ní nemusela vybavovat a nic s ní řešit. Pořád z ní mám trochu hrůzu, vypadá strašidelně a je fakt přísná. Ale po tý poslední aféře, kdy nám dala za pravdu s rodiči, co nesledují svoje děti a tak, mi hned začala připadat trochu milejší. Jinak tak nějak klasika, pár dní jsme tam zvládli v jednom, na pár hodin jsme tam museli dva, ale docela to i utíkalo. Jinak fakt nic zvláštního, je to teď takový stereotyp.

Abych si zkrátila čekání na bazénu, objednala jsem si zase pár věciček, jako pouzdro na tu kamerku, redukce z americké zásuvky na českou a tak. Ale jsou to jen dolarové položky, takže už jsem tak moc neutrácela naštěstí. Našla jsem dokonce na iBooku nějaké knížky zdarma, takže jsem se dala do čtení Švejka.
Jinak už se začínáme domlouvat na cestování, vypadá to, že zatím jsme 4 holky a 2 kluci, ještě uvidíme, jestli někdo přibude, ale i tenhle počet je ideální. Aspoň se u toho plánování nebudeme tak handrkovat a všechno. Dobrovolně jsem se přihlásila do role účetní, už je mi to nějak souzeno. Když už si vedu záznamy toho co utratím sama, tak nebude nic hrozného sepisovat i tohle :) Znáte mě, prostě musím mít o všem přehled :D

Žádné komentáře:

Okomentovat