čtvrtek 16. července 2015

12.7.2015


Tak dneska v práci klasika, prostě neděle, hodně lidí, frmol. Konečně jsem si ale ráno zašla do officu zeptat se na balíčky, protože jsem si všimla, že čtečka i kamerka už by tu měla být a ve schráně jsem nic neobjevila. No překvapivě na mě čekali v kanceláři, takže super. Hned jsem to všechno vybalila a kochala se, kamerka je fakt úžasná, je strašně maličká a roztomilá :D Asi je to blbý, takhle mluvit o elektronice, ale prostě je roztomilá :D Čtečka je zase lehoučká jak pírko, až jsem si chvíli myslela, jestli mi neposlali třeba nějakou maketu nebo tak něco. No až budu mít víc času, musím si tam hned nahrát knížky, abych mohla začít číst. Kamerku v blízké době taky zprovozním a hned natočím nějaká videa, z cesty do práce, na bazénu a tak. Každopádně to ale budu muset sestříhat až doma, protože jsem totální technický antitalent a nemám moc čas, učit se to tady, vzhledem k tomu, že nemám čas vlastně ani pořádně se vyspat. Pořád se mi ozývá ten spánkový deficit po mejdanu, prostě jeden den mi tu chybí, musím to někdy dohnat, jen nevím kdy.

Žádné komentáře:

Okomentovat