pátek 31. července 2015

28.7.2015


Tak dneska jsem měla velký plán. Protože mi přišlo poslední pouzdro poštou na podpis a nikdo nebyl doma, nechali mi tu lístek. Zkoušela jsem tam poslat Orsi, ale nedali jí to a vzhledem k tomu, že pošta otvírá v 10 a zavírá v 5, neměla jsem šanci tam dojet. Takže jsem vymyslela plán, že vyjedeme do práce už v 9:00 místo 9:20 jako normálně, já všechny rozvezu na bazény, vrátím se na poštu, rychle vyzvednu balíček a před 10:30 budu zpátky na bazénu, abych stihla otvíračku. Kdyby někdo přijel, měla jsem připravenou výmluvu, že jsem si zapomněla doma plavky. No ráno jsem zjistila, že Simča má asi zase angínu, takže do práce nejela a Katya mi napsala zprávu, že bude dneska s námi pracovat ona. Vzhledem k tomu, že to ale byla poslední šance si ten balíček vyzvednout, tak jsem to prostě riskla, že Katya přijede jako vždycky pozdě… No nevyšlo mi to. Už ve třičtvrtě mi psal Martin, že dorazila. Tak jsem hold rychle vyzvedla balíček a asi v 10:20 jsem byla zpátky. Nakonec mi to prošlo překvapivě dobře. Protože neumím lhát, tak jsem Katye řekla, že se omlouvám, že mi nemusí nic říkat, ale že jsem prostě blbá (Martin už jí předtím řekl výmluvu s plavkama), takže jsem vlastně ani nelhala. Řekla mi na to totiž, že to je nejlepší omluva, kterou kdy slyšela a objala mě, takže asi v pohodě:) No a ještě že jsem tam ráno nebyla, našli tam černou vdovu a u toho bych fakt být nemusela teda :D Jinak s námi zůstala Katya jen 2 hodiny a pak jí přijel vystřídat Andrew, tak jsem dneska poprvé makala se dvěma chlapama :D Ale žádná velká změna teda :)

Super bylo, že jsme odpoledne uslyšeli hrom, takže jsme vyklidili celý bazén, všechno jsem stihla hezky srovnat a čekali jsme na buřinu. No ta nepřišla, ale pár dalších hromů ještě bylo, takže jsme mohli zavřít na delší dobu. Nevím co to tady s tím počasím je, ale šly bouřky ze všech stran, před Quanticem se rozdělily a za ním zase spojily, prostě chodí kolem a ne přes, fakt to nechápu proč se nám tak vyhýbají. No každopádně nějak po 7 jsme zase otevřeli, přišla jen jedna rodina, tak byli ve vodě asi půl hodiny a pak zase zahřmělo. Protože zbývalo posledních 45 minut do zavíračky, tak jsme to mohli zabalit a rovnou jet domů. Bylo to fakt příjemné dorazit domů o půl hodinky dřív, hned má člověk víc času na všechno, prostě super. A ještě víc super je, že to máme placený :D

Sice přes den bylo fakt šílený dusno a vlhko, takže jsem chvílema myslela, že asi na tom standu omdlím brzo, ale pak jsem si dala ledovou kávu a trochu mě to napravilo. Mimo tohle to byl ale super den, víc takových :) Zítra Simča zase nejde, ještě se zkusí vyléčit a pokud to nepomůže, tak možná půjde k doktorovi a tím pádem nepůjde do práce pár dalších dní. Zítra vůbec nevím, kdo s námi bude pracovat a Katya nejspíš taky ne no a vypadá to, že na day off ve čtvrtek můžu zapomenout, protože nevěřím, že bude mít kdo jít za mě :( Asi pojedou na pláž, což mě štve ještě víc, protože už to bude podruhé, co to propásnu a pochybuju, že pojedou ještě potřetí :( No co se dá dělat, musím doufat, že se Simča vyléčí, a nebo že někoho na čtvrtek najdou.

Žádné komentáře:

Okomentovat