středa 8. července 2015

5.7.2015


Dneska opět nuda, na velkém bazénu. Ale příjemné bylo, že první dvě hodiny nikdo nepřišel, takže jsme se dost flákali, to nám začíná jít opravdu dobře. Na konci léta v tom nejspíš budu mistr :D Jinak celý den víceméně klasika, až na menší konflikt s jednou slonicí. Přišla s nějakou kamarádkou a manželem a pár dětmi. Celou dobu ty děcka plavali v bazénu v záchranných vestách a bez problémů, ale pak najednou, nevím proč, jim je sundali. Tak jim šel Martin říct, že bez dozoru nemůžou být v hloubce, když neumí plavat. Ona na něj spustila, že plavat umí a kdesi cosi. Prostě chovala se jak největší hulvát, typická namyšlená Američanka. Dělalo jí asi velký problém, zvednou ty svoje dva zadky a sednou si na kraj bazénu, aby děti mohla hlídat. Prostě typická lenivá Američanka. Takovýhle lidi mi fakt občas kazí dojem z Američanů a celkově z pobytu tady. No ale naštěstí tyhle problémy nejsou tak často, tak většinou ty pozitivní dojmy převažují.

Dneska jsem volala strejdovo známému, který žije někde u Washingtonu a vypadá to, že příští týden pojedu na návštěvu. Musím si udělat kontakty na příští rok a hlavně mám v plánu poptat se, jestli nemají třeba nějaké známé v New Yorku. Už jsem totiž začala shánět někoho na cestování a vypadá to, že na západ a cruise na Bahamy bych snad někoho sehnala, ale na ten poslední týden v New Yorku už asi ne. Sice jsem našla docela levné ubytování v hostelech, ale spát v nějakém obrovském pokoji s x dalšími lidmi a být tam sama, to mě moc neláká. Takže musím rozhodit sítě a zkusit si splašit nějaké ubytko přes známé třeba. A peníze by taky bodly, není to tam zrovna nejlevnější, spíš naopak.

Jinak když už jsem začala o cestování, vypadá to, že hned po skončení práce vyrazím na západ, tak cca na 2 týdny, poté přesun do Miami, nějaká ta cruise na Bahamy, prohlédnout si trochu Miami a nakonec NY. Pokud to vyjde podle plánu, tak bych tam zůstala skoro celý týden, ale myslím, že nudit se tam nebudu. Je tam spousta věcí, co se dá navštívit a když bude nejhůř nebo nejlíp, uspokojím konečně svoje nakupovací absťáky a zaplním druhý kufr, jak plánuju. Ale ve dvou se to táhne líp, takže pořád doufám, že na ten NY ještě nějakého parťáka seženu. Přeci jen v takovém městě sama… nooooooo, nevím. Už jsem se tu sice dost otrkala a nebojím se spoustu věcí řešit sama a tak, ale New York je New York, tak nemusím riskovat. Tenhle druh adrenalinu nebude pro mě to pravé asi :D

Žádné komentáře:

Okomentovat