pátek 24. července 2015

22.7.2015


Dnes měli Maďaři day off, ale naštěstí jsem nemusela na jejich bazén a zůstala jsem hezky na svém. Dali tam Sydnee a Andrewa, tak ať si to tam užijou spolu :D Ale poslala jsem Orsi dneska na poštu, aby mi vyzvedla balíček, co mi přišel. Nevím, proč ty idioti z Číny posílají pouzdro za 10 dolarů jako balík na podpis, když mi kameru za 200 poslali jako obyč balík. No fakt to nepochopim. No ale průser je, že jí to stejně nedali, protože nemá stejné příjmení nebo stejnou adresu… teda jako adresu stejnou má, ale ne v ID, takže nic no. Horší ale je, že pošta má otevřeno od 10 do 5, takže nemám šanci se tam dostat. Tak jsem vymyslela, že asi jeden den všechny hodím do práce, rychle se vrátím na poštu, vyzvednu si to a zase rychle zpátky. Snad nikdo nepřijede na kontrolu, přinejhorším mám připravenou výmluvu, že jsem si zapomněla ráno vzít nějaký prášek a nebylo mi dobře, tak jsem si při ně musela zajet bo tak něco :)

Jinak dneska překvapivě zase pařák, tuna lidí, frmol. Místo čtení jsem radši čistila stěny na bazénu, dlaždičky a tak, protože jsem v tom horku nemohla vydržet. No ale stejně už jsem dočetla Účastníky zájezdu, tak si budu muset vybrat něco jinačího zase. Ale čtečka fakt super věc, jedna z nejlepších, co jsem si koupila.

Málem bych zapomněla, že včera jsme testovali kamerku na bazénu. Sice jen na suchu tentokrát, ale je to super. Dá se propojit s telefonem, stáhla jsem si na to aplikaci. Kamerka se jen zapne, propojí se přes wifi s telefonem a dá se perfektně ovládat přes telefon. Je to fakt dobrá hračička. Jinak fotky i videa vypadají dost kvalitně, tak to bude super.

Katya dneska přijela s tím, že se pořád neví, kam vlastně zítra pojedeme, že ty trubky si vymysleli, že chtějí jet do Philadelphie, nevím proč. V tomhle vedru se někde promenádovat po betonu ve městě, ani mě nehne. Naštěstí asi dostali rozum, protože večer mi Katya napsala, že jedeme do nějakého vodního parku. Našla jsem si to na netu a vypadá o dost dobře. Má být totiž fakt hezky, tak aspoň se zchladíme :) Zítra mě vyzvedávají docela brzo, tak jsem se dneska trochu dala do kupy, nalakovala nehty a tak, abych tam nebyla za vandráka a vyprdla jsem se na Woodbridge. Měla jsem totiž jet na schůzi kvůli cestování, ale to bych se nestihla připravit, zabalit si věci a hlavně bych ráno nevstala. Tak snad to vyschůzují i beze mě. Už máme docela načase koupit letenky a zamluvit auto konečně. Zbytek má ještě čas. Už jsem začala hledat i ubytko v NY a vypadá to docela nadějně. Našla jsem na airbnb byty přímo na Manhattanu kolem 100 na den, což pro dva lidi docela jde. Hlavně, že bychom to měli blízko všude a nemuseli nikam dojíždět.

Tak to je pro dnešek asi všechno, zítra se pochlubím, jak se nám líbilo ve water parku :)

Žádné komentáře:

Okomentovat