středa 8. července 2015

4.7.2015


Tak dnes slavný Independence day (pro mé anglicky nemluvící čtenáře – den nezávislosti, neboli den, kdy byla podepsána deklarace nezávislosti). Tak trochu jsme doufali, že všichni budou slavit doma a na bazén nikdo nepáchne, většinou v tenhle den navštěvují průvody, dělají doma grilovačky atp. Ale jak už jsem říkala mnohokrát, tak v Quanticu není nic jako všude jinde, takže jsme samozřejmě měli narváno, nebo teda dost lidí, abych byla přesnější. Docela to ale utíkalo, dalo se to. Nakonec měli i tu grilovačku. Hned vedle bazénu je takový altánek, kde mají k dispozici grily a může tam kdokoliv posedět. My máme to samé za apartmánem, ale asi nebude čas to využít. No aspoň jsme dostali každý jeden hot-dog, asi byli spokojeni s naší službou, protože půl dne předtím strávili na bazénu :D K večeru přišla naše vymodlená bouřka. Teda spíš se tak jako ochomýtala kolem, ale hlavní bylo, že jsme slyšeli hrom a mohli jsme zavřít. Se Simčou jsme dokoukaly filmík, Martin si zase užil umývání kachliček v bazénu, prostě taková ta klasika. Cestou domů totálně prázdná dálnice, za celou cestu jsme potkali asi 5 aut, tak už jsem si říkala, jestli není nějaký konec světa bo tak něco, vypadalo to dost děsivě oproti tomu, jak je obvykle zacpaná. Asi všichni čekali někde na ohňostroj. Taky jsme kousek zahlédli po příjezdu domů, snažila jsem se koukat z balkonu, ale z jedné strany stínily další budovy a druhé stromy. No ale prý stejně máme v Čechách hezčí :D Takže takhle jsme si „užili“ slavný den nezávislosti. Snad se Amíci bavili líp :)

Večer jsem se zase dala do vaření po dlouhé době. Připravila jsem si kotel rizota a steak s rýží na zítra, i když to budu mít doufám na pozítří, vzhledem k tomu kolik toho je :D Ale už mě to vaření vážně nebaví, to je pořád jen rýže s masek, těstoviny s masem… jediná výjimka byly ty bramboráčky. Budu si tu stravu muset zase ozvláštnit trochu, plánuju pravé české řízečky :) Holky uvítám typy na zdravé, rychlé jídlo, co se dá jen ohřát v mikrovlnce v práci, jak znám Lucku i Míšu, určitě budete mít něco v záloze, tak klidně posílejte :) I když se zdravou stravou jsem tady na tom dost bídně, co je zdravé, to je drahé, takže zeleniny a ovoce si tu moc neužiju, kupuju si občas něco jen za odměnu.

1 komentář:

  1. Čauky, s jídlem do mikrovlnky je to těžší :-/ napadá mě kuskus se zeleninou nebo s tuňákem :-) různý placky z vajíček, banánu a vloček, nebo palačinky :-) rizoto, vaječný omelety s masem, špenátem, ...:-) špízy se zeleninou, masem a rýží :-)

    OdpovědětVymazat