čtvrtek 16. července 2015

15.7.2015

Dneska na bazénu vážně pohodička, celý den se lidé střídali tak nějak plynule, takže jsme neměli víc než 20 a mohli jsme hlídat jen jeden. Takže jsem celý den brouzdala po internetu, objednala si pár dalších zbytečností, co s největší pravděpodobností vlastně nepotřebuju (znáte mě, ale prostě si nemůžu pomoct - sebeovládání na nule)... prostě klasický den. Mimochodem zapomněla jsem se zmínit o té SIM kartě, kterou jsem si koupila ve Walmartu. Je to fakt super, nejdřív jsem litovala, když jsem se doslechla o kartě od T-Mobile, kde je 15 GB internetu a stojí jen 20, ale musí se každý měsíc objednávat nová, tudíž měnit číslo a navíc Maďaři jí zkusili a mají dost problémy se signálem. Já to mám super, dovolám se všude, signál taky všude a protože jsem si vyčerpala dost dat stahováním aplikací do nového telefonu (prostě jsem to nemohla vydržet, až budu na wifině a musela jsem to stahovat hned) a hovorech na skypu, tak jsem 3 GB vyčerpala asi za necelé dva týdny. Pořád mi ale běží internet super rychle, troufám si říct, že snad rychleji, než normálním lidem před vyčerpáním dat, takže jsem fakt vybrala dobře. Hlavně má Verizon super pokrytí i na západě, takže nebude problém s použitím navigace nebo internetem během cestování. Tím jsem se nenápadně přesunula k druhé a zajímavější části dnešního dne.

Po práci jsem si doma dala ultra rychlou sprchu, že pojedu do Woodbridge. Maďaři mi řekli, že si jen zajedou nakoupit a za chvilku jsou zpátky. No z chvilky byla hodina, takže jsem byla fakt nasraná, že jsem si mohla v klidu umýt hlavu a všechno. V noci nám totiž měli vypnout vodu až do rána, něco tady opravovali. No tak jsem vyrazila trochu se zpožděním. Nabrala jsem Martina při cestě, udělala dobrý skutek a odvezla jeho dva spolubydlící na nějakou párty a pak už jsme frčeli za holkama do Longview. Měli jsme totiž válečnou poradu ohledně cestování. Nakonec se nás najisto dalo dohromady 6: já, Lucka (jedna holčina co byla sama a psala jsem si s ní na netu, tak jsem jí přibrala), Verča a Ivet (které bydlí v mém starém apartmánu a známe se i z fb z ČR), pak Jirka (ten tam bydlí s nimi) a Martin.

Dali jsme dohromady předběžný plán, co bysme tak rádi viděli, ale trochu se bojím, že to všechno prostě nemáme šanci stihnout. Pro mě byla priorita vidět San Francisco, Las Vegas a LA, pár parků a tím to pro mě hasne, jsem totiž skromná (no fakt:D)

Takže jsme zatím dali dohromady tenhle plán, máme to už i rozplánované dny. Teď už jen potřebujeme rozepsat, jaký čas strávíme na jednotlivých místech, jak dlouhé budou přejezdy a hlavně taky, kde budem spát :D

Tak jen pro vaší představu (ať můžete závidě):
8.9. San Francisco
10.-12. Yosemite a Sequoia park
13. přes Death Valey do Las Vegas
14. Las Vegas
15. Grand Canyon, Monument Valey, Zion Park
16.-17. LA
18. přejezd z LA do SF (vrátit auto a část cesty po pobřeží - to prý také stojí za to)
18. večer přelet do Miami
19. 7 denní plavba - Karibik
27. návrat z plavby - prohlídka Miami
28. Miami
29. Miami - večer odlet NY
30.- 5. New York
5. večer - odlet domů :)

Takže to je asi tak nejzajímavější, co se včera stalo. Až domluvíme konkrétnější plány, bude ještě lepší :)

1 komentář:

  1. Já chci taky do San Francisca :-) pěkná cesta, opravdu závidim ;-)

    OdpovědětVymazat