neděle 12. července 2015

11.7.2015


Tak dneska fakt obtížné vstávání po té včerejší párty. Sice špatně mi nebylo, což se docela divím po tom, co jsem včera všechno vypila :D Ale budík mě absolutně nevzbudil, teda žádný z mých mnoha budíků, takže mě kolem 9 vzbudila až Orsi, že musíme do práce. No fakt krize :D Tak jsem se jen trochu opláchla, abych se probrala, oblekla jsem se a jeli jsme. Naštěstí dneska hlásili, že by mělo být horší počasí, což ráno bylo. První hodinu nikdo nepřišel, takže jsme se Simčou koukaly na film, pak jsem si odseděla hodinku na standu a protože tam bylo jen pár lidí a museli jsme tam sedět jen v jednom člověku, tak jsem si potom zalezla do pumproomu, kde máme lehátko a pár hodin jsem si schrupla. Pohodlí nic moc, přikrytá jsem byla jen ručníkem, takže docela kosa, ale lepší než nic. Kéž by bylo takových dní víc.

Pohřešuju čtečku, kterou jsem si nedávno objednala. Na netu píšou, že už byla doručená do schránky, ale nic tam nebylo a Orsi dneska volala do officu, kde pošta většinou nechává větší balíčky a taky tam nic není. Tak fakt nevím, kde může být. Doufám, že jí nedoručili někomu jinému třeba. Budu muset v pondělí ještě zajít do officu, zjistit co a jak a přinejhorším pak o day off zajít na poštu. Ale štve mě to, už jsem si mohla hezky číst a kvůli jejich pitomosti na ní musím teď čekat. Ale už mi začaly chodit všechny ty pouzdra na mobil, SD karty a tak, tak mám radost. Je super každý den dostat nějaký balíček :)




2 komentáře:

  1. Ani se neptej... cenzura :D Prostě kobercový lišej :D Napsala jsem vám radši soukromou zprávu, hádám, že vás to bude zajímat všechny :D

    OdpovědětVymazat