pátek 31. července 2015

27.7.2015


Tak Simča s Martinem vyrazili do zábavního parku, závist. No já zase klasika s Andrewem a Sydnee. Skoro celý den snad kromě dvou hodin jsme měli pohodičku a seděli jsme na standu jen v jednom. Každou hodinu jsem skákala do bazénu a stejně mi to nepomohlo zchladit se. Na jednu stranu je to horko otravný, ale asi mi bude doma docela chybět. Přeci jen to sluníčko dodá člověku takovou jinou energii. I když co jsem tak slyšela, tak u nás vám teď zima taky zrovna není, takže aspoň mi nemáte co závidět ;)

Jinak se Andrewovi povedlo prodat ten můj rozbitý notebook, sice jsem za něj dostala jen 20 dolarů, ale lepší než nic. Kdybych ho měla táhnout domů, tak by mi to zbytečně bralo váhu v kufru a možná bych ho doma prodala za stejný peníze, protože opravit display je jedna z nejdražších věcí. Tak si říkám, lepší něco, než nic :) Jinak tedy dneska klasika, jako vždycky. Stihla jsem dočíst povídky od Šimka a Grossmana a odepsala konečně všem na zprávy :D Takže se omlouvám za zpoždění, poslední dobou trochu nestíhám.

Žádné komentáře:

Okomentovat