pátek 24. července 2015

17.7.2015


Tak dneska mi bylo přáno, celý den pohodička na bazénu, jen pár lidí, plynule se střídali, nejvíc jsme měli asi 15 v jednu chvíli, takže super. Stihla jsem si nakoupit pár kravinek, zkouknout všechno na netu a hlavně začít číst knížku. Konečně mi totiž včera Martin pomohl převést formáty knížek, co jsem od něj dostala (je jich šíleně moc, takže mám asi co číst do smrti) do správného formátu, takže jsem mohla začít číst konečně. Jako první jsem si vybrala knížku od Vrby o tom, co prožil v Osvětimi a jak odtud pak utekl. Sice dost smutný téma, ale fakt jsem se od toho nemohla odtrhnout vůbec. Takže pokud někoho z vás baví tohle téma, určitě doporučuju.
Večer jsme chtěli vyrazit na pool párty. Je tady totiž takový zvyk, že v sousedstvích se pořádají různé párty pro všechny nájemníky. Už jsme jich pár propásli, protože obvykle bývají přes den. Dnes ale byla v plánu filmová párty na bazénu… takže popcorn, limča, sladkosti a filmík. To jsme si nenechali ujít, protože to mělo začínat až za soumraku, takže jsme to konečně jednou stíhali. K véče jsme si dali domácí paštiku, kterou jsem dostala od těch svých známých, které jsem navštívila v úterý. Původně to teda měl být banánový chlebíček, ale nakonec se z toho vyklubala paštika, menší omyl. Tak jsme si jí dali k véče se zbytkem domácího chlebíku, co jsem taky dostala. Sice na tyhle paštiky moc nejsem, ale takhle byla dobrá, tak jsem si trochu taky dala. A Martin mi pomohl se zbytkem :) Když jsme dorazili na bazén, zabrali jsme poslední 3 volná lehátka, dali si limču (ostatní už zlikvidovali ty haranti tam) a čekali. Pořád se ale nic nedělo a pak začalo dost lidí odcházet, tak jsme se poptali co se děje. No měli jsme zase „štěstí“… vyskytly se nějaké technické problémy, takže to pro dnešek zrušili. Tak zase nic no… Prý to přesunou na jindy, tak snad někoho podruhé taky přemluvím, aby šel se mnou :)

Žádné komentáře:

Okomentovat