středa 8. července 2015

2.7.2015


Ráno jsem si trošku přispala, zbyly mi ještě bramboráčky s kuřecím masem, tak jsem nemusela nic vařit do práce. Když jsem se probudila, dozvěděla jsem se od Maďarů, že Simča s Martinem jeli někam na pohotovost, protože Simča má nejspíš angínu. Trochu jsem se bála, jestli to stihneme do práce, ale nakonec dorazili jen maličko později, než odjíždíme, takže jsme to stihli akorát. Sice jsme na velký bazén dorazili asi o čtvrt hodiny později, ale všechno jsme stihli připravit včas. Nakonec… nemuseli jsme chvátat, protože na dnešek hlásili asi 3 bouřky a celý den pod mrakem, takže jsme nečekali žádné velké návaly. A ty taky nebyli. Asi jsme trhli rekord, protože za celý den jsme měli dohromady jen 18 lidí, takže dost velká pohodička. Domluvili jsme se s Katyou, že pokud je v bazénu méně než 20 lidí, stačí, když na standu bude jen jeden člověk. Takže jsme trochu posunuli malý stand, aby bylo vidět všude a střídali jsme se jen tam. Simču jsme ubytovali v pumproomu, měla tam lehátko, aby se mohla dospat. Ale v pohodě jsme to dnes zvládli jen ve dvou celý den. Aspoň nepřišla o peníze, stejně dneska nebylo moc co dělat. Dohromady jsem hlídkovala asi jen 2 hodiny, takže zbytek času jsme prokecali, přečetla jsem další časopis… prostě pohodička. Docela se mi tenčí zásoby, mám už 2 poslední časopisy (já jsem říkala mami, že jich budu potřebovat víc :D i když stejně by se mi do kufru na váhu moc nevešli). Hold se pak dám do četby anglických knížek. Teda četby… spíš pomalého překladu, musím se trochu zlepšovat. Večer jsem si jen uvařila těstoviny s tuňákem a sýrovou omáčkou na zítřek, k večeři jsem si dala zmrzku a teď už jen koukám na film a pomalu se chystám do postele.

Jo abych nezapomněla, už mi přišlo první objednané pouzdro na iPhone, fakt krásný, takže teď možná dostanu každý den něco, aspoň se budu mít na co těšit. Hlavně na kamerku jsem dost natěšená :)

Na zítřek je podobná předpověď jako na dnešek, asi 4 bouřky (ze kterých dnes nepřišla ani jedna) a zataženo, tak doufám, že si zase odpočineme, jako dnes :) Takhle lehce vydělané peníze jsou vážně super.

Žádné komentáře:

Okomentovat