čtvrtek 16. července 2015

14.7.2015


Tak dnes day off, sice bych si docela ráda odpočinula, ale už jsem měla domluvenou návštěvu u strejdovo známých, kteří tady žijí. Takže jsem se ráno trochu zkulturnila, odvezla lidi do práce a vyrazila. Z Quantica to bylo víc než 100 mil, takže docela dálka. No po dálnici to ještě docela ubíhalo, ale jakmile jsem se dostala na okresky, tak jsem se musela táhnout pomaleji a už to bylo horší. Nakonec jsem to ale zvládla za 2 a čtvrt hodiny. Zase jsem se hezky projela. Rovnou jsem vyzkoušela držák na navigaci do auta a super, lepší, než mít mobil opřenej za volantem před budíky :D Jinak na návštěvu jsem jela ke strejdovo známým. S jejich taťkou byl lovit loni někde na severu v Americe. Dneska byla doma jen jeho manželka a dcera. Obě jsou hrozně fajn, hned na uvítání jsem dostala chleba se solí, ale ne jen tak ledajaký chleba. Chutnal jako pravý český chleba, byl doma udělaný, ještě teplý, no prostě úžasný. Pak jsem hned dostala oběd, takovou odlehčenou verzi svíčkové s kuřecím masem. Ta byla taky výborná, prostě dokonalé vzpomínky na domov. Pak už jsme si dali jen kafčo a buchtu jako dezert, prostě mě málem zabili jídlem :D Chvíli jsme povídali a pak mi šly ukázat okolí domu. Je to super, mají super krásný králíčky, tak jsem se s nima hned pomazlila, natrhaly jsme si borůvky, maliny a tak. Mají moc hezký domek, teda spíš dům, obrovský. Viděla jsem jen přízemí, ale v obýváku mají spoustu vycpaných zvířátek, jako medvědy, losy, zebru, krokodýla… no fakt síla, připadala jsem si jak v nějakém muzeu. No posuďte sami na fotkách.

Jinak jsem si super popovídala s nimi, dostala jsem pár typů na let domů, jak dotáhnout co nejvíc zavazadel za co nejmíň peněz a tak různě :) Nakonec jsem dostala obrovskou výslužku domů, až jsem si připadala blbě, že jim snad doma nic k jídlu nezbylo. Dostala jsem buchtu, broskve, borůvky čerstvé, zbytek toho chlebíku a hlavně salám z losa… nekecám, z losa. Z toho obrovského zvířete, které tam viselo na zdi. Nejdřív se mi to nějak příčilo to jíst, ale nakonec jsem to ochutnala a je fakt zajímavý, nic takového jsem v životě nejedla a je to moc dobrý. Prostě domácí salám, to musí být vždycky něco extra, navíc z takovýho masa. Tak mám zase zážitek :)

Domluvili jsme se, že možná ještě zajedu někdy v srpnu, pokud mi to vyjde. Kolem půl 6 už jsem musela vyrazit, abych měla nějakou rezervu, kdyby byla zácpa nebo tak, ale nakonec jsem to stihla parádně. I když teda dvě a půl hodiny řízení, to bylo docela náročné.

Cestou jsem ale viděla takový ten typický americký venkov, to se mi moc líbilo. Naladila jsem si rádio s country muzikou, takovou tou klasickou americkou a kochala jsem se okolím. Prostě takové ty dřevěné domečky, stodoly, venku zaparkovaný traktor a kolem pole s kukuřicí nebo tak, prostě fakt se mi to líbilo. Konečně jsem taky viděla něco jiného, než jen dálnici a nic kolem :)

Zítra se chystám do Woodbridge, konečně začneme domlouvat to cestování pořádně, tak jsem na to zvědavá. Budu muset vypadnout včas, abych to pak v práci přežila, protože tak jako tak asi domů brzy nepřijedu. Ale aspoň se to konečně začne trochu hýbat :)

Žádné komentáře:

Okomentovat