středa 8. července 2015

7.7.2015


Tak dneska konečně day off, už jsem myslela, že se snad nedočkám. Ráno jsem vstala docela v pohodě, fakt je to super na těch akcích radši nepít, pak je člověk fit druhý den. Takže jsem odvezla ostatní do práce a jela rovnou nakupovat. Zastavila jsem se ještě v Rossu, kde jsem si koupila další dvě košile/halenky, pak v TJ Maxx, tam jsem nic nevybrala a nakonec Walmart. Chtěla jsem si pořídit nějaké černé kraťasy, protože mám spoustu nových společenštějších triček, ale nemám je k čemu nosit momentálně. Ne že bych měla kam je nosit, když jsme pořád jen v práci nebo doma, ale třeba se v blízké době nějaká šance naskytne. No a protože tady jsem nevybrala, zkusila jsem Walmart. Nakonec jsem nekoupila černé, ale krásné riflové s krajkou, takže taková kombinace sportovního s elegantním. Hlavně jsem si ale dokoupila zásoby jídla na dost dlouho doufám, protože jsem tam zase nechala asi 70 dolarů :D

Doma jsem jen vybalila nákup, sepsala výdaje do svého rozpočtu v excelu (asi jsem fakt magor, že se s tím takhle sepisuju, ale je to fajn mít přehled, kolik člověk utratil za co) a letěla jsem do posilky, protože jsem měla domluvené s mamkou, že si zavoláme. Konečně z počítače, tak to bylo lepší, viděla jsem konečně pořádně i Aničku, už je velká, ten čas hrozně letí. No a zbytek dne jsem strávila úklidem apartmánu. Vysála jsem, vydrhla umyvadlo, záchod, vanu, vytřela podlahu, utřela prach a vydrhla jsem kuchyň. Stihla jsem i vyprat a usušit tři várky prádla, tak jsem si mohla rovnou i převléct postel do čistého. To se mi zase bude dneska hezky spát ve voňavém :D

No a poslední asi nejvýraznější zážitek ze dneška. Když jsme jeli už z velkého bazénu domů, poté, co jsem všechny posbírala, tak jsme vyjížděli na hlavní silnici z takové jako vedlejší a v Americe je pravidlo, že i když je červená, tak můžete odbočit vpravo. No červená tam byla, vpravo jelo auto, ale bylo daleko, takže jsem si v pohodě zabočila a najednou za mnou majáky, jak naschvál to byla policie. Tak už jsem se docela začala bát, co jsem provedla. Dala jsem mu řidičáky a on mi řekl, že jsem nezastavila na červenou. Že sice odbočit můžu, ale prostě pokaždé musím úplně zastavit, i když prostě tam vidím, že nic nejede. Tak jsem se zase něco přiučila. Naštěstí Martin mi pomohl a řekl, že u nás je to jinak, tak jsme to nějak okecali a pán policista (mimochodem docela pěkný) mi řekl, že teda když nejsem zdejší a jsme tu jen na čas, že mi nedá pokutu, ale pro příště si na to mám dát pozor. Uffffff, nechci vědět, kolik bych jinak musela platit, takže díky bohu, že byl tak hodnej a nechal to být. Docela mi to rozbušilo srdce, už jsem si představovala hororové scénáře. No ale aspoň nejsem sama, Martin taky říkal, že netušil, že se musí úplně zastavovat. No tak doufám, že tímto jsem si zastavení policií vybrala a už na zbytek léta budu mít pokoj. O takový adrenalin nestojím :D

Žádné komentáře:

Okomentovat