pátek 31. července 2015

30.7.2015


Takže dneska ten můj slavnej day off. Ráno jsem napsala Katye, jestli teda dneska někam pojedeme nebo jak, protože jsem potřebovala vědět, jestli odvézt lidi do práce, abych měla auto eventuálně. No a to moje tušení, že se zase něco posralo, se vyplnilo. Napsala mi totiž, že má něco s nohou nebo se zádama, ani nevim pořádně, včera si stěžovala na záda, a že nemůže chodit. Takže místo výletu jede ke chiropraktikovi. No takže jsem nakonec odvezla ostatní do práce a jela rovnou do Potomac Mills. Stejně jsem před cestováním plánovala věnovat ještě jeden den nákupům, tak jsem to udělala už teď No a neměla jsem to dělat, takových peněz v háji :D Ale nakupovala jsem většinou praktické oblečení na cestování, kraťasy, nějaké botky pohodlné, tílka a tak. Pak ještě pár méně praktických kousků, jako asi 8 podprsenek, protože většinou tak za 7 dolarů tady mají super značkové a hlavně normální velikosti, takže mi nedělá problém najít nějakou, která by mi seděla. Nemohla jsem si vybrat které, tak jsem vzala všechny. No a pak jsem koupila ještě šaty, společenské tričko a nějaké věci na cvičení. Zlevněné ze 25 dolarů na 3, no nekup to že :D Na konci jsem si koupila oběd a vyrazila domů. Jako naschvál byly všude kolony, protože jsem odjížděla zrovna kolem 4 odpoledne, takže jsem domů jela místo 30 minut víc jak hodinu. Jídlo jsem měla v kufru, od rána jsem měla jen snídani a měla jsem fakt hlad, takže dvojnásobné utrpení :D Když jsem přijela domů, hodila jsem to do sebe tak rychle, že mi pak z toho bylo pěkně těžko :D Jinak jsem stihla jen vybalit nákup, doplnit nové účtenky do svého účetnictví a pomalu jsem pro ně zase jela do Quantica. Ostatní se chtěli ještě cestou zastavit v TJ Maxx, tak jsem nechtěla prudit a jela jsem s nimi. No a koupila jsem si další 3 podprsenky no, takže jsem asi fakt nemocná. Ale takové značky, krásný design, kvalita a za tyhle ceny… tomu se fakt nedá odolat

Už jsem tak nějak koukala i na kufry, protože je mi jasné, že do toho mého maličkého to prostě nenarvu všechno. Koupím si malej kufr jako carry on, protože to máme v ceně letenky. Uvidím, jak vydrží můj normální kufr, možná bych pak ke konci mohla koupit i nějaký větší a tenhle tady vyhodit. Stejně už se začíná trhat… no uvidíme, jak na tom budu s prostorem, hlavně pak ještě po nákupech v New Yorku. Tyhle levné obchody, to není nic pro mě… neumím se ovládat :D

Žádné komentáře:

Okomentovat