pátek 31. července 2015

26.7.2015


Dneska zase frmol, jak jinak v neděli. Ráno jsme si stihli trochu pohrát s kamerkou, vyzkoušet pár nových triků s tím a tak. Jinak dneska celý den nával, jako vždycky, ale musím říct, že to docela utíkalo, až mě to překvapilo. Jinak se prakticky nic zvláštního nestalo, prostě nuda. Večer jsme jeli znova do města, protože Simča chtěla vrátit nějaké oblečení, co si včera koupila a moc jí nesedí. Původně jsem chtěla jít do TJ Maxx, ale jak naschvál v neděli zavírají dřív. No tak jsem skončila zase v Rossu. To se nemělo stát, protože jsem tam zase nechala 40 dolarů, jen to hvízdlo. No ale mám 2 podprsenky, krásnou koženou sukni, svetřík a tričko, takže jsem byla úspěšná. I když jsem pořád nesehnala nějaké praktické oblečení na cestování, které nejspíš budu potřebovat :D Ale jeden day off mám v plánu vyhradit na nakupování. Objevila jsem super obchod v Potomac Mills, kam určitě musím vyrazit. Prohlížela jsem internetový obchod a vypadá to super :)

Jinak jsem si dneska udělala salát s kuřecím masem a salát s tuňákem, takže mám zase na dva dny vystaráno. Díky bohu :)

Zítra mají Simča s Martinem volno a chystají se do Kings Dominion, to je zábavní park spojený i s nějakýma vodníma atrakcemi, takže aspoň mi poradí, jestli stojí za to tam jet. Trochu adrenalinu bych si taky ráda užila. Vstupenky nebyly ani tak drahé, určitě by to vyšlo líp než ten vodní park. Ještě mám trochu času něco podniknout o day offech posledních, tak ten čas musím pořádně využít, ať mám dost zážitků :)

Žádné komentáře:

Okomentovat