čtvrtek 16. července 2015

16.7.2015

Protože jsem včera přijela asi v půl 3, tak se mi ráno moc dobře nevstávalo. Ale nějak jsem se přemohla, penízky jsou potřeba :)

Dneska po dlouhé době fakt krásné počasí, úplně vymetená modrá obloha, sluníčko, trochu foukal vítr, takže nebylo takové vedro, kdy se člověk cítí na umření, jako obvykle. Ze začátku jsme měli docela volno a asi první 3 hodiny jsme tam seděli jen v jednom člověku, ale pak už se navalilo víc lidí a začal být docela frmol, tak jsem museli zase po dlouhé době ve dvou na standy. Ale byl celkem frmol a hezky to utíkalo. Konečně jsem taky použila ty svoje "profesionálně" přešité plavky - ani nevím jestli jsem se o tom zmiňovala, ale nejspíš jo, vzhledem k tomu, že jsem píšu i ty největší blbosti, co sem každý den dělala. Takže už nemám po dvou dnech na zádech bílý kříž, teď je pro změnu růžový, protože jsem si ho totálně spálila (moje lenost se projevuje i v tomhle ohledu a mě se fááááákt vůbec nechce se mazat, protože na zbytku těla už se spálit nemůžu, už jsem docela chytla základ :)

No vzhledem k tomu, že jsem seděla celý den na standu bez slunečníku, abych si ten kříž doopálila, tak se mi to teda fakt povedlo :D Ale dávám tomu pár dní a budu jako nová, konečně celá hnědá. Na Danuš teda nemám, ta byla vždycky z Ameriky jak černoch, ale já na tom sluníčku musím pracovat, tak to moc často nedávám bez slunečníku - ale snažím se tě dohnat co to jde :D

Jinak dneska nic moc, přišlo mi další pouzdro na mobil, už asi desáté (nemusíte mi říkat, že jsem pako - to vím sama, ale za ty ceny bych doma měla tak dvě, tak jsem prostě neodolala). Večer jsem si po dlouhé době zase ukuchtila na zítra do práce teplé jídlo. Jsem poslední dobou línější a línější, nějak mě to nebaví vařit si jen pro sebe. No vzhledem k tomu, že je půl 11 a já sedim asi hodinu na zemi před Officem na netu, tak asi jdu radši... nebo se už nezvednu :D Pá

Žádné komentáře:

Okomentovat