pátek 31. července 2015

25.7.2015


Tak dneska jsme si zase trochu pohráli ráno s kamerkou. Snažila jsem se udělat pár fotek, vypila při tom asi půl litru bazénový vody, ale aspoň jsem se u toho pobavila :D Zkoušeli jsme i nějaké videa, rovnou jsem si to přes program, který propojuje kamerku s mobilem stáhla a koukali jsme na to. Trochu mě vyděsilo, že ty videa nevypadala vůbec kvalitně. Hledala jsem půl dne co s tím, ale nakonec jsem doma přišla na to, že to je nekvalitní jen v tom propojení přes telefon. Když jsem to přetáhla do počítače, je to v pohodě :) Hlavně ty videa pod vodou vypadají úžasně.

Jinak dneska tak nějak jako vždycky. Víkend, takže docela frmol, horko, prostě už taková ta klasika. Jen navečer se stavila Katya a přivezla nám pay checky, což je vždycky příjemné. Tajně jsem doufala, že mi zapomněli strhnout ubytko za ty první dva týdny, než se otevřeli bazény, ale bohužel to vypadá, že nezapomněli :( Zase jsem platila 314 dolarů za ubytování… hrozné částky, ale co se dá dělat. Příští rok to budu muset vymyslet nějak líp, abych něco ušetřila. Ale i když mi strhli ubytko, uniformu a depozit, pořád mi zbylo něco málo přes 700 dolarů, což je fakt krásné. Zlaté naše hodiny, fakt. Máme 63 ostatní maličko přes 40. Vůbec si nějak nedovedu představit, jak bych z tolika hodin ušetřila na cestování, natož abych si něco kupovala (a že si pořád něco kupuju :D), takže to pořád beru z té lepší stránky. Trochu naprd je, že nám už odmítli proplácet všechen benzín, takže z účtů na 100 dolarů nám teď proplatili jen 50 a zbytek si musíme uhradit sami. Propočítali jsme to podle toho, kde kdo byl autem soukromě a samozřejmě největší částku mám já, a to 30 dolarů. Tak mě ten výlet ke strejdovo známým stál docela draho. Měla jsem tam jet ještě jednou v srpnu, ale asi se na to vyprdnu a zeptám se, jestli by nechtěli radši přijet oni nebo se sejít někde blíž k nám, abych nemusela zase platit zbytečně moc za benzín. Ale pořád je to super, že to auto vůbec máme, takže si nesmím stěžovat. Jezdit na nákupy na kole, to si fakt nedovedu představit. Natož na výlety o day off a tak. To bych se nepodívala už vůbec nikam. Takže to je pořád skvělé. Po práci jsme si zajeli hned vložit šeky do bankomatu a cestou jsme se zastavili v Rossu, tak jsem si konečně koupila nové pyžámko, to staré se mi totiž tak lehce roztrhalo, tak jsem ho poslala do země věčných lovišť a koupila si nové. Rovnou s tím jsem vzala i super roztrhané džíny, to se bude super nosit s těmi lehce elegantními věcmi, co jsem si pořídila. Líbí se mi tyhle kombinace :) Když je po výplatě, tak se hned nakupuje líp a s klidnějším svědomím :)

Včera jsem se zapomněla zmínit o zajímavé věci. Simča seděla na standu, my s Martinem u stolu, v klídku si kecáme v češtině, jako že nám nikdo nerozumí. Najednou mi říkal, že slyší češtinu. Tak jsem si v duchu říkala, co by tady dělali Češi, ale světe div se… fakt :D Martin se s nimi bavil chvíli. Prý přijeli do Ameriky asi před týdnem a budou tu rok. Byli to manželé se dvěma kluky tak kolem 12 let. No na jednu stranu to bylo příjemné překvapení potkat tu další Čechy, ale člověk si tak jako uvědomí, že už se nemůžeme tak v klídku bavit a říkat si, že nám nikdo nerozumí. Dost totiž ty lidi pomlouváme, když nás štvou. No tak to je asi všechno, letím spát, dobrou noc :)

Žádné komentáře:

Okomentovat