pátek 24. července 2015

20.7.2015


Dneska měli zase Martin se Simčou volno, takže jsem byla na bazénu se Sydnee a Andrewem. Chytla jsem nejlepší směnu, protože jsem tam odseděla jen 5 hodin za celý den, takže fakt super :D Jinak pořád šílený horko, sice to bylo maličko lepší než včera, protože už bylo pár mraků na obloze, takže občas to sluníčko alespoň na chvilku zalezlo, ale stejně pořád vedro. Takže jsem radši každý break dobrovolně šla čistit dlaždičky do bazénu, abych mohla být celou dobu naložená ve vodě. Jinak večer už jsem si říkala, že hezky doschnu, nepolezu do vody, abych se nemusela převlékat na cestu domu a co se nestalo… jeden chlapeček šel a šel až najednou kouká, že má vody nad hlavu, tak jsem pro něj skočila, sice jeho máma byla hned asi metr od něj, ale aspoň vidí snahu, že ty děti fakt sledujeme. Přišla mi pak dvakrát poděkovat za to a hlavně tam byla Katya (supervizorka), tak jsem aspoň dostala pochvalu, za rychlou reakci. Stejně bych se bývala namočila, protože se nám během dne rozbilo světlo v bazénu. Prostě najednou tam začalo plavat ve vodě s těmi kabely všemi, takže si lidi dělali prdel, kdy tak asi začne jít elektřina do vody. Andrew se hned toho chytnul, a že musíme zavřít bazén, že to je nebezpečné. No naštěstí jsem zavolala Katye a řekla mi, že je to všechno izolované a v pohodě. No a někdo ho musel večer zpravit že… tak jsem se nabídla, když už jsem byla mokrá, snad za to budou aspoň plusové body. I když teda musím říct, že jsem se necítila moc dobře montovat tam to světlo s kabely pod vodou :D
Včera jsem si pohrála chvíli se čtečkou a upravila si pár knížek do formátu, aby se to dalo číst. Tak jsem začala s Vieweghem, Účastníci zájezdu :) Večer mi Martin předal dva balíčky, co mi dnes přišli – monopod na telefon a obal a čtečku konečně a zmínil se mi, že mu přišla lampička na čtečku, teda vlastně dvě… a protože zjistil, že obě nepotřebuje, tak byl tak zlatej, že mi jednu prodal. Takže sice se nemůžu večer dívat na filmy, aby se mi líp usínalo (po zkušenosti, kdy jsem zdemolovala první notebook), ale budu si moct číst, to usnu ještě rychleji :D Když už mluvím o tom notebooku… dala jsem ten rozbitý Andrewovi, že ho zkusí zanést do opravny a prodejny notebooků co má někde poblíž, jestli by ho chtěli koupit na opravu a následný prodej nebo aspoň na náhradní díly, když už nic jiného. No snad aspoň pár dolarů z toho bude, jinak bych ho tady asi vyhodila a to je zase škoda myslím. Tak uvidíme, musím doufat, že z toho aspoň něco vytluče. Pak abych mu dala ještě něco za pomoc, ale lepší pár dolarů, než vůbec nic :)

Žádné komentáře:

Okomentovat