neděle 12. července 2015

10.7.2015


Tak dneska trochu horší den, na bazénu celý den docela nával, tak jsme se rozhodně nenudili. Ráno jsme ničili vosí hnízdo, to byl taky docela zážitek. Bylo mi takový vedro, že jsem šla dobrovolně čistit kachličky do bazénu, abych se trochu zchladila ve vodě. No ale jinak klasika prostě. Zajímavější to začalo být, až když napsali Slováci, že dneska mají párty, jeden z nich slavil narozeniny. Tak mi hned ten zbytek dne hezky utekl, když jsem se měla na co těšit. Po cestě z práce jsme jeli natankovat a chtěli jsme se zastavit v obchodě s alkoholem, koupit nějaký ten present. Zavírají ale v 9, takže náš příjezd v 9:10 byl docela naprd načasovaný. Tak jsme nakonec zajeli do Lionu a koupili jsme mu aspoň dortík, abychom nepřišli s prázdnou. Jelikož jsem si včera dělala zeleninový salát a zase jsem to trochu přehnala, co se tíká množství, cpala jsem se v práci celý den a neměla jsem ani hlad večer, takže jsem si jen dala sprchu a trochu jsem se zlidštila. Začínám se zlepšovat, už to nejsou přípravy jako doma na dvě hodiny :D Takže jen sprcha, vyfoukání a vyžehlení hlavy, make-up za minutu hotový a jde se :D

Simča se ještě trochu bála někam jít, protože všude mají většinou zapnutou klimatizaci a ona ještě dobírá antibiotika a nechce znovu nastydnout, což chápu, i když jsem se jí snažila přemluvit, aby šla s náma. Takže nakonec jsme vyrazili jen s Martinem. Už tam seděli Slováci a zase klasická parta z Woodbridge. Bylo to super, tentokrát už se lidi moc nebavili ve hloučcích, ale povídalo se víc dohromady, tak to bylo super :) Dostali jsme dortík, rum s kolou, prostě pohodička. Původně jme se chtěli zdržet jen tak hodinku, max. dvě, ale už jsem si říkala, neslibuj, co nemůžeš splnit D Martin odcházel asi kolem půl 3 a já jsem se ještě zdržela. Udělala jsem klukům vajíčka, ještě jsme kecali no a tak různě :D Detaily vynechám :) Takže domů jsem se dostala někdy kolem 6 ráno, jsem pako. Na spánek mi zbyly jen asi necelý 3 hodinky, takže dost bída, asi se mi zítra bude dost naprd pracovat.

2 komentáře: