úterý 30. června 2015

29.6.2015


Tak dneska měli Simča s Martinem day off, šťastlivci. Hned ráno jsem si děkovala za ten nápad, že budu na párty řídit, hlavně po tom, co jsem viděla jak je na tom Orsi a hlavně Sabi, vypadali dost zničeně. Já jsem byla jen trochu unavená, jinak v pohodě. Martin se Simčou dospávali, takže jsme dnes jeli jen ve 3, ani nechtěli půjčit auto po včerejšku :D Takže jsem to odřídila na velký bazén, předala to Orsi a dala se do práce. Stihla jsem připravit vlastně všechno, protože jsem tam byla už po půl 10, takže když dorazila Sydnee a Andrew, už jsme si jen udělali pohodlíčko a čekali na otevření. Nic překvapivého, že se nahrnula spousta lidí hned po otvíračce. Ale nakonec spousta z nich zůstala jen chvilku, takže jsme se střídali jen na jednom standu a dva z nás mohli zůstat u stolu. Takhle jsme to uhráli pár hodin. Sice potom byl trochu frmol, ale aspoň to líp utíkalo. Jinak dneska nic zvláštního, až na to, že jsem šíleně usínala na standu. Ale to se mi stává dost často, nebylo to jen tou včerejší párty. Katya se zastavila na kontrolu zase, tak jsem z ní konečně dostala ty náhradní plavky. Sice M, ale aspoň něco. Pokud se vytáhnou jako ty L, tak by neměl být problém.

Jinak jsem celý den hledala kamery a přehodnotila jsem to. Na GoPro se vyprdnu, tohle vyjde na 200 dolarů i s veškerým příslušenstvím, které potřebuju a kvalitou odpovídá GoPro za dvojnásobnou cenu. Zítra mám day off, tak pokud bude čas, zajdu na net a konečně to objednám, abych vám mohla zdokumentovat cestování, jak se patří :) Akorát vám to ukážu asi až doma, protože absolutně nevím jak to sestříhat atd., takže si pak budu muset sehnat nějaký rychlokurz. Snad to nebude tak složité. Pokud tomu někdo rozumí, tak budu ráda za malé školení po návratu :)

Co budu zítra dělat, netuším, psala jsem Markovi z včerejší párty, ale neozval se, tak kdo ví. Asi ráno ostatní odvezu do práce, kdyby něco a pak uvidím. Hlavně pokud bude čas, konečně si plánuju uvařit bramboráčky, mám na ně chuť už hrozně dlouho, ingredience už jsem si nakoupila, tak jediné, co mi chybí, je čas :)

Žádné komentáře:

Okomentovat