úterý 9. června 2015

8.6.2015



Tak dneska trochu horor v práci. Sice lidé nebyli, i když o to hůř… 45 minut sledovat tři lidi v bazénu, to je docela opruz. Navíc s někým, komu rozumím každé páté slovo. Tak jsem si radši celý den četla, abych se s ním nemusela bavit. Ale naučila jsem ho všechno, jak to chodí na malém, tak možná je tam zítra dají s tou jeho přítelkyní a já budu mít klid. Sice na velkém je frmol, ale aspoň ten čas víc utíká.
Jinak hlavní zážitek ze včera večer. Když jsme přijeli z obchodu, Martin se vrátil z posilky a oznámil nám dobrou zprávu. Potkal se tam se třema klukama ze Slovenska, kteří tu taky pracují jako plavčíci. Jsou ty stejní, na které mi dala Katya adresu, pracují pro jejího přítele, ale nějak zatím nebyl čas je navštívit. Ale náhoda to vyřešila za nás :) Jsou to sympaťáci a vypadají jako pařani, takže to bude ten pravý šálek kávy pro mě :) Snad se dostanu s nikam konečně někam na akci, ostatním se nikam nějak extra nechce, tak využiju tuhle šanci. Byli u nás jen chvíli, protože už bylo pozdě, ale vyměnili si s Martinem telefony, tak uvidíme.

Jinak teda dneska nuda, přijeli jsme z práce a ostatní jeli do obchodu. Já jsem nic nepotřebovala, tak jsem aspoň měla na pár minut byt jen pro sebe a stihla jsem si dát v klidu sprchu. Pořád se modlím, aby je nakonec přestěhovali, protože strávit tři měsíce na bytě s někým, komu pořádně nerozumím a ještě myslím, že celkově jsme si moc nesedli s oběma… tak uvidíme. Asi se dám na modlení :D

Žádné komentáře:

Okomentovat