sobota 6. června 2015

5.6.2015



Protože se holky odstěhovaly, dali nám na bazén dva nové lidi z Kazachstánu :D Trochu jsem se toho bála, ale nakonec docela dobrý. Mě dali na malý bazén kluka a holčinu na velký. Protože dneska zase nebylo počasí nic moc, tak jsem ráno jen znovu vyčistila a vykartáčovala dětský bazén, zkontrolovala všechno, pochytala větší špínu ve velkém bazénu a pak jsem se jen flákala celý den.
Ty dva ale přijeli trochu nevybavení, bez jídla, bez pití a bez něčeho na zabavení. Takže pro začátek jsem mu půjčila svůj počítač, aby se tam tak nenudil a pustila jsem mu opět Blackbooks, jediné co tam mám v angličtině. Myslela jsem si, že mám s sebou nabíječku, tak ho pak na chvíli hodím do lifeguard roomu nabít a bude to. No nabíječku jsem sice s sebou měla, ale ne redukci do zásuvky. Takže jsem se pak sama nemohla dívat vůbec na nic. Ještě že jsem s sebou měla svoji zásobu časopisů, tak dneska další padnul za vlast :D
S jídlem to bylo podobně, měla jsem s sebou dvě jídla do mikrovlny, ale nemohla jsem ho tam nechat celý den hladovět, tak jsem mu jedno darovala a pak jsem hladověla já. Nakonec přišli 4 lidi za celý den, takže opět velký úspěch. Potěšilo mě, že Rob mě před Martinem chválil, že prý na to, že jsem tu poprvé, mi to jde dobře :) Třeba mi na příští rok nabídnou taky práci manažera, ale kdo ví, co bude příští rok.
K véče jsem si udělala opět hotdogy, je to rychlé a výživné :) Jako dezert zmrzlinka a bylo to dokonalý. Konečně se nám taky podařilo otevřít víno, které jsem si koupila hned po příjezdu do Ameriky a od té doby se ho snažila otevřít. Ještě že tu máme toho chlapa, co nám s podobnými problémy pomůže. Jinak dneska nic zajímavého, tak se ozvu zase příště. 

Jinak tady konečně pár fotek z ubytka, nejsou zrovna kvalitní, ale aspoň pro představu. 






 

Žádné komentáře:

Okomentovat