sobota 6. června 2015

30.5.2015



Dneska jsem se trochu bála, že bude frmol, když je víkend, ale nakonec docela fajn. Pár hodin bylo docela plno, ale na malém bazénu to není tak hrozné. Takže jsem stihla přečíst půlku časopisu a trochu si odpočinout. V jednu chvíli jsme tam měli trochu frmol, protože nějaký kluk tam měl něco jako oslavu narozenin, sice pool party jsou zakázaný, ale oni měli občerstvení jinde a předtím jen nechali děti blbnout v bazénu, takže jsme měli plný bazén harantů, co dělali větší bordel než obvykle. Koupili si totiž soustu takových vodních pistolek, tubiček na plavání atd. takže vyváděli. Vzhledem k tomu, že pak občerstvení měli hned za plotem na terase u dětského hřiště, myslely jsme si s Viky, že nám aspoň donesou třeba kousek pizzy za to, že jsme tam ty jejich děcka hlídaly, ale jsou to škrti, tak nic nedonesli. Tak jsem jen dojedla rizoto, co jsem měla navařený na 3 dny, protože jsem trochu neodhadla množství rýže a udělala jsem si toho fakt moc :D
Jinak asi jsem se nezmiňovala, ale pořád nám nefunguje dětský bazén. Před pár dny ho opravoval Cody, ale jak už to s ním bývá, nějak se mu to nepodařilo a netěsnila jedna trubka. Dneska to přijel opravit nějaký jiný týpek, když odcházel, oznámil nám, že to funguje, tak už jsme se těšily, že zítra ho vyčistíme a konečně zprovozníme. Na dětském jsou totiž na vlastní zodpovědnost a my ho nemusíme hlídat, tak by nám mohlo ubýt pár lidí z bazénu. No šla jsem asi hodinu potom zapnout chlorinátor do pumproomu a tam totální potopa. Ten debil, pardon za ten slovník, ale fakt mě nasral… to zapnul a ty trubky na sebe nenavazovaly, takže jsme měli bazén i v pumproomu. A protože ty stěny jsou tam takový pochybný, nateklo to i do lifeguard roomu a do další místnosti. Tak jsme hezky vymetaly a vymetaly. Fakt radost.
Ale po práci jsme měli naplánováno, že vyrazíme do Pizza Hut, abychom nemuseli vařit a pak ze sebe uděláme lidi a vyrazíme někam popít. I když restaurace byla prázdná, čekali jsme na pizzu skoro hodinu a totálně hladoví. 

Takže jsme se jen najedli, zbytek jsme si vzali s sebou na druhý den a jeli domu spát. Asi se tý párty prostě nedočkám :D Už je to takovej stereotyp, pořád jen v práci, večeře, spát a pořád dokola, tak by to chtělo změnu. Tak snad brzy.

Žádné komentáře:

Okomentovat