sobota 20. června 2015

16.6.2015


Tak dneska zase na velkém bazénu. Ráno jsme opět nemohli skoro 10 minut nastartovat auto, tak jsme dojeli do práce trochu déle. Ale potřebovali jsme vysát bazén, takže Martin se do toho dal, my se Simčou jsme připravily všechno ostatní. Samozřejmě jako naschvál začali chodit lidi, hned jak jsme otevřeli. Tak jsme je nahnali do mělké části bazénu, že hold musí počkat, ale je to naprd, když ani pořádně nemáme kdy ten bazén uklidit. Místo abychom si o volné chvilce trochu odpočinuli, musíme všechno uklízet. Ale hold co se dá dělat. Ale aspoň to tam utíká. Celý den jsme se skoro nezastavili. Odpoledne dorazila Katya, že Rob na nás čeká někde za bránou, protože si zapomněl ID a nepustí ho tam. Takže já jsem po dvou hodinách musela jít odsedět ještě třetí na stand a Martin chudák tam musel jet. Vtipné bylo, že Katya přijela našim truckem, Martin si vzal naše rozbité auto, jel a Robem, kterého vyzvednul na parkovišti, a jeli ještě někam jinam, kde měla auto Katya. Tam si je vyměnili a Martin se vrátil jejím autem. Neptejte se mě, jak se jim povedlo naplánovat takovou akci, prostě jsem to nepobrala. Američani a jejich organizační schopnosti už jsem pochopila dávno. Prostě to nedává smysl :D

No ale aspoň máme na pár dní zase lepší autíčko. Doufám, že nám ho nechají až do pátku, kdy mám volno, abych se s nim ještě projela a stihla si ho pořádně užít :)

Ve čtvrtek je nějaká Welcome party pro plavčíky v DC, tak bych tam docela zajela, viděla jsem, že holky z bývalého apartmánu tam asi budou. Tak uvidíme. Po předchozí zkušenosti to snad radši odřídím, i když mám druhý den volno. Abych neprospala potom celý den a nebyla tak zničená jako posledně. A hlavně, abych mohla vůbec řídit druhý den.

Zítra máme na velkém bazénu nějakou párty zase, budu tam pracovat s Valerií a s Orsi, tak jsem na to zvědavá, jak to tam s nimi zvládnu. Snad tam nebude až tak moc lidí a nějak to zvládneme. Opět tam budu sama, kdo bude vědět, jak to tam funguje, takže veškerá údržba zůstane na mě… to bude zase den. Tak zítra dám vědět, jak to dopadlo. Snad aspoň zase dostaneme nějaké zbytky nebo aspoň nějakou malou svačinku :)

Žádné komentáře:

Okomentovat