pondělí 22. června 2015

21.6.2015

Tak ještě doplnění k včerejšku. Naposledy jsem myslím psala, že znovu zahřmělo. Původně jsme se radovali, že už nejspíš nikdo nepřijde, ale bylo to trochu horší. Přišla šílená bouřka, úplně černá obloha, blesky všude kolem, no takovou bouřku jsem za celý svůj život nezažila. Takže jsme rychle vypadli z bazénu, mohli jsme odejít 45 min před zavírací dobou, protože jsme stejně museli zavřít kvůli bouřce, což bylo fakt super, ale ten zbytek už moc ne. Při cestě na malý bazén jsme si pustili rádio a všude běželo varování, že bouřka bude fakt silná, může se objevit i tornádo. Doporučovali být v přízemí nebo ve sklepě, což je super, když bydlíme v 1. patře a sklep nemáme no :D Po cestě začal šílený slejvák, včerejšek byl proti tomu nic, tohle bylo fakt nepředstavitelné. Do toho hromy a blesky, prostě projeli jsme přímo tou největší bouřkou. Po příjezdu domu jsme dokonce na obloze zahlédli takové zvláštní mraky, které vypadali, jako že se formuje tornádo, takže jsme fakt měli nahnáno. Ale protože se nemáme kam schovat, tak jsme hold museli jen čekat. Aspoň když jsme přijeli domů jednou dříve, stihla jsem si uvařit zapečené těstoviny s kuřecím masem na další dva dny do práce a konečně jsem si hlavně dala dohromady všechny náklady, příjmy atd. Nakonec jsem si na to udělala hezky tabulky v excelu, kde si všechno popisuju položku po položce. Jako na silvestra, prostě jsem pako, ale dělám se s tím. Aspoň mám přehled a je super vědět, že mám všechny peníze v pořádku. Nevím jen, za co jsem utratila 5 dolarů, to není tak velký schodek :D Abych se nenudila, pustila jsem si k tomu film, a kdyby nebyly ty blesky a hromy, nakonec by to byl ještě hezký večer :D Stihla sem si ještě vyprat povlečení, taková jsem byla pilná :D

No a teď k dnešku. Opět na velkém, překvapivě krásné počasí, což mě dost překvapilo po tom včerejšku. Ale jinak celkem nuda, i když celý den dost frmol, zkrátka víkend. Jen po cestě jsme se trochu pobavili. V Quanticu totiž byly nějaké vojenské soutěže, hry nebo co to bylo a zavřeli skoro celé město, tak jsme se hezky projeli, než jsme dorazili na bazén :D Ale aspoň jsem si zase prohlédla nějaké hezké vojáky cestou. Na bazén sice chodí taky, ale jen samý tatínkové, i když teda někteří vypadají, že jim je sotva 18 a už mají třeba dvě nebo tři děti, dost děsivý :D Hold asi armáda podporuje hodně rodinu, jak to tak vypadá.

Pak už kromě žabích orgií v jednom skimru, kde jsem jich našla asi 8 najednou klídek naštěstí. Večer jsme chtěli zajít navštívit kluky slovenský, ale Martin měl menší nehodu v posilovně na běžícím pásu a ošklivě si odřel ruku, tak se ani nedivím, že mu moc nechtělo, takže jsme to nechali na jindy. Snad brzy, už zase to začíná být takový stereotyp, děs. Zítra mají se Simčou volno a já zase budu na velkém sama s nějakými novými dvěma, tak jsem na to docela zvědavá. Katya říkala, že pod ní pracovali loni a že jsou super, tak snad nekecala :)

Žádné komentáře:

Okomentovat