úterý 30. června 2015

27.6.2015


Tak dnes jako obvykle, ráno jsem se vzbudila, trochu se probrala, udělala si snídani a jídlo na celý den do práce, ale venku dost pršelo, tak jsme se celou dobu báli, aby nezavřeli bazény. No zrovna jsme se chystali jít do auta, když přišla smska, že všechny bazény jsou dnes zavřené, takže fakt super. V tomhle ošklivým počasí není kam jít, ještě přijdeme o peníze za jeden den. No takže jsme zůstali doma, po 12 jsme vyrazili nakoupit do Aldi a Walmartu a předtím jsme se ještě zastavili u nákupáků. Ostatní chtěli do Rossu a do Best Buy, já jsem si chtěla vyřídit nesrovnalosti se SIM kartou, protože mi zatím nepřišlo žádné info, tušila jsem, že tam mám asi blbý e-mail, i když jsem to tomu týpkovi při aktivaci spelovala asi čtyřikrát. No ale po půl hodině čekání ve Verizonu mi řekli, že sice jsou můj operátor, ale ta simka je koupená od jiné společnosti, takže se musím obrátit na ně. No, a protože se Walmartu byli hrozně „ochotní“, oproti minule mě docela zklamali, tak jsem si s tím musela pohrát sama. Celé odpoledne jsem hledala info, snažila se dovolat na infolinku atd. No nakonec jsem zjistila, jaký mail tam mám a samozřejmě špatný. Po marné snaze se přihlásit a změnit ho, jsem dostala geniální nápad. Založila jsem si tenhle chybný mail na googlu, naštěstí tohle jméno nikdo nepoužíval, přihlásila jsem se a změnila si adresu na svou skutečnou. Pak jsem ten e-mail zase zrušila a bylo. No nejdřív jsem si říkala, jak jsem šikovná, že jsem to tak vyřešila, ale na druhou stranu, mohlo mě to napadnout dřív a nestrávila bych tím x hodin.

Večer jsem si udělala steak s rýží, koukla na pár dílů přátel v angličtině (snažim se vzdělávat, když to jde – koukám na to v angličtině s anglickými titulky) a večer jsem vyrazila do posilky na net. Dneska jsme totiž narazili na aliexpressu na kamery fungující na stejném principu jako gopro, akorát několikrát levnější. Asi si teda koupím tuhle radši. Za ty ušetřené peníze to fakt stojí a já nejsem žádný profík, takže myslím, že rozdíl ani nepoznám. Nakonec jsem si ale nakoupila jen spoustu příslušenství k iPhonu… nějaké kryty (mimochodem ten výběr tam, no síla a za pár dolarů), ochranné sklo na display, držáky do auta, nabíječku do auta a tak no. Nechala jsem tam sice asi 60 dolarů, ale vzhledem k tomu, že za tyhle peníze mám asi 15 věcí a u nás bych si koupila sotva 3 kryty, tak jsem na tom určitě neprodělala :)

Žádné komentáře:

Okomentovat