sobota 6. června 2015

4.6.2015



Dnes jsme jako vždy vyrazili do práce a zrovna, když nás Martin vysazoval na malém bazénu, volal Rob, že Nakya, což je naše šéfová z Quantica volala, že dneska budou bazény zavřené, protože počasí stojí pořád za starou belu. No takže jsme to zase otočili a vyrazili zpátky domů.
Martin si potřeboval s něčím zajet k doktorovi, takže jsme s holkama zatím zůstaly na apartmánu a čekaly, co bude. Viky s Natálií za chvíli vytuhly, já jsem si ukuchtila vlastnoručně hot dogy,ňamina :) 


a po jídle jsem se chystala jít si taky lehnout na chvíli. Simča s Martinem se ale zrovna vrátili. Martin musí čekat, jestli mu pojišťovna schválí vyšetření, takže tam bude muset znovu. Tak jsme naplánovaly, že by nás mohl hodit do Staffordu na nákupy. Ale neměla jsem tam chodit :D Kdo mě zná, tak ví, že jakmile se na nákupech rozjedu, tak se těžko zastavuji. A nic se na tom nezměnilo ani v Americe, spíš změna k horšímu :D Nejdřív jsme zašli do elektra, sepsala jsem si ceny telefonů, které se mi líbily a musím to porovnat s cenami v ČR, jestli se mi to vůbec vyplatí, kupovat si ho tady. Mrkla jsem i na GoPro, to si chci koupit každopádně. Je to moc šikovná věcička. Starší model stojí 200 dolarů, novější 400, tak ještě musím zkouknout recenze, jestli má smysl kupovat ten dražší.
Potom jsme zašly do Dollar Tree. Něco jako v ČR vše za 39, ale s tím rozdílem, že vše je za dolar. Tam jsem se docela vyřádila. Dokoupila jsem talíře, skleničky a misku na vaření, koupila jsem si americkou vlajku a hezky si vyzdobila pokoj i s tou českou, kterou jsem dostala od holek na cestu. Koupila jsem si i dvě knížky v angličtině, za dolar je to fakt směšná cena, nějaké tekuté mýdlo, brýle a pár dalších maličkostí. Nechala jsem tam 16 dolarů a měla jsem dvě narvané tašky. Holky chtěly zajít do Starbucks, tak jsem si cestou chtěla vložit do banky první výplatu, ale nějak to nefungovalo, tak asi budu muset počkat, až mi pošlou tu normální kartu, na tuhle dočasnou to nějak nefungovalo. Potom jsme zašly do Ross, což je velký obchod s oblečením, kde mají levné značkové hadříky, něco ve stylu výprodej posledních kusů. A tam jsem se rozjela :D Koupila jsem si troje šaty, jedny dokonce Guess, za 30 dolarů… no nekupte to. Pár triček, jedny sportovní tříčtvrťáky… Hodím sem fotky, ať můžete závidět. No nechala jsem tam docela dost, ale stálo to za to. Takové kousky bych u nás nesehnala ani za dvojnásobek. Nakonec jsme prošly ještě dva další obchody, ale už jsem nic nevybrala…už takhle toho mám víc, než dost. Zbyla nám skoro hodina času, než nás Martin měl vyzvednout, tak jsme zašly ještě na kafčo, venku byla hrozná kosa. Zašly jsme do takového podniku, kde dělají různé sendviče atd. a pracovala tam super paní, kafčo za 1,50, chtěla nám ještě dolévat, což se mi stalo poprvé… připadala jsem si jak ve správným americkým filmu :D Hezky jsme si s ní pokecaly.
Když jsme přijely domů, stihla jsem sotva vybalit všechny hadříky a pochlubit se holkám, když volal Rob, že je za 10 minut vyzvedne a vážně se dneska stěhují. Posunuli to už tolikrát, že jsem tomu fakt nevěřila, že se nakonec přestěhují. Ale trochu se mi ulevilo, už jsem fakt z nich měla ponorku :D Navíc naši noví spolubydlové přijedou až zítra, takže pro dnešní noc mám pokoj hezky sama pro sebe. Dneska jsem vydrhla celou koupelnu, utřela prach, všechno hezky uklidila, tak to tam mám teď krásný :)
Když holky odjely, konečně jsem si udělala večeři a pak jsme koukali s Martinem a Simčou na Přátele, samozřejmě v angličtině, musíme se trochu snažit. Občas mi přijde, že už začínám mluvit líp, někdy zase žvatlám takový blbiny, že se sama za sebe stydím, ale co… nemůže být každý den posvícení. Zítra už snad bude trochu hezčí počasí, tak doufám, že zase půjdeme do práce. Přesčasy se hodí a potřebuju vydělávat na mobil a na GoPro, tak se musím činit. 





2 komentáře:

  1. Děkuju, udělala jsem si radost :) Jen asi budu potřebovat nafukovací kufr pak, vůbec nevim jak to tam narvu všechno :D

    OdpovědětVymazat